i navnet
Tindra.
som betyder "tindre" (glitre / glimte, tindrende som stjerner) på dansk. For mig er det det smukkeste svenske ord som findes op eftersom min datter er halvt svensk synes jeg det ville være vidunderligt at give hende en smuk arv fra sit andet moderland.
MEN så stejler hendes pappa... Det har han nemlig en fornemmelse af at hans ekskæreste for 12 år tilbage har kaldt hendes datter og SÅ skal vores lille hjertegryn ihvertfald ikke hedde det. Det skal lige siges at han INGEN kontakt har til eksen ud over at han et par gange om året ses med hendes lillebror og dennes familie med kone og børn.
Jeg kan selvfølgelig ikke trumfe et navn igennem som han ikke kan forholde sig til - men jeg tror virkelig den stårt og falder med om eksens barn hedder det, hvilket han forhører sig om næste weekend når han skal hjem på besøg. Derudover tror jeg godt han kan lide selve navnet. Så please piger - kryds fingre for mig og det navn - det virker helt forfærdeligt at føle så stærkt for et navn og så være nødt til at opgive det på det grundlag 

Kh
Rosa
Ps. tanker om selve navnet modtages også gerne 
Anmeld