Anonym skriver:
Jeg modtager med kyshånd råd til HVAD vi kan gøre , for er ærligt løbet tør for ideer
vi har kæmpet en kamp for at holde relationerne men de andre forældre har desværre ikke støttet op. Vi har været åben og ærlige omkring vores sitiation ( angsten ) jeg har meget tidligt skrevet rundt til hele klassen på intra. Vi har selvfølgelig snakket med skolen , bedt om deres hjælp. Er helt enig med dig . Men aner faktisk ikke hvordan jeg skal agere , for vi bliver på ingen måde imødekommet . Hvad pokker gør man så ?? Vi har hele tiden været meget opmærksom på om vores barn leger godt ude , og tilbagemeldingen har gele tiden været at de leger så godt sammen . Hvilket også er vores erfaring . Da vores barn ikke var i skole , kørte vi ned i frikvarterer for at holde kontakten . Vi hentede dem når de havde fri , så de kunne lege osv . Lige nu er vi bare strandet , løbet tør for ideer . Igen et jeg enig hvilket vi er meget opmærksom på men igen hvad skal vi gøre ? Skolen er informeret om ALLE de episoder det har været . Jeg mener som dig at skolen også har et ansvar og har faktisk sagt til manden de ting de nævner .
Jeg synes virkelig at i har gjort mange ting for jeres barn. De skal i have ros for.
Alle skoler har lovpligtige antimobbestrategi. Har du snakket med skolebestyrelsen og lederen? Hvis du ikke har så synes jeg at du skal gøre det. Der er konsekvenser ved at man overtræder antimobbestrategi, både som elev og som forældre. Og hvis skolen overtræder sine egne regler så kan man gå videre med det. Skolen har pligt til, at tage hånd om jeres problem. Det skal du kræve fra dem. Ellers må du sige til dem at du gå videre med det.
Hvad siger socialrådgiveren ?
Anmeld
Citér