Jeg vækker min baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2018

HBV

Anonym skriver:

Ja, det har jeg lidt tilbage. Jeg havde lidt, de sagde det ikke var noget der betød noget, men hvis jeg skulle have fjernet mandler kunne de lige så godt tage det med også 

Hvornår har du været det?  Polypper kam jo sagtens vokse ud igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2018

Birthdaybaby

Jeg vil råde dig til at arbejde med din frygt for "svigtende alarmer", så din søn kan sove i et andet rum end hvor du opholder dig, eller i barnevognen. Det gør de jo også i dagpleje/vuggestue som han vel skal indenfor de næste par måneder? 

Og du ligger vel ikke selv og sover hver gang han tager en lur? 

Jeg kender selvfølgelig ikke alle alarmer på markedet, men vores siger til hvis de mister forbindelsen til babyenheden / hvis babyenheden ikke er tændt / hvis babyenheden er løbet tør for strøm. Så jeg forstår ikke "svigtende alarmer" og har aldrig hørt om sådanne fortilfælde. 

Jeg ser ingen anden løsning, når du ikke vil opereres. 

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym trådstarter

Birthdaybaby skriver:

Jeg vil råde dig til at arbejde med din frygt for "svigtende alarmer", så din søn kan sove i et andet rum end hvor du opholder dig, eller i barnevognen. Det gør de jo også i dagpleje/vuggestue som han vel skal indenfor de næste par måneder? 

Og du ligger vel ikke selv og sover hver gang han tager en lur? 

Jeg kender selvfølgelig ikke alle alarmer på markedet, men vores siger til hvis de mister forbindelsen til babyenheden / hvis babyenheden ikke er tændt / hvis babyenheden er løbet tør for strøm. Så jeg forstår ikke "svigtende alarmer" og har aldrig hørt om sådanne fortilfælde. 

Jeg ser ingen anden løsning, når du ikke vil opereres. 

Gå lidt op i tråden og læs min opdatering ang operation �� jeg er ikke bange for at babyenheden svigter da forældreenheden så giver besked. Men min frygt er hvis nu forældreenheden pludselig gik i fejl og gik ud, det advarer den jo ikke om. 

Anmeld Citér

13. juni 2018

Birthdaybaby

Du kan jo se hvis forældreenheden er slukket? :-) Jeg må sige at jeg har svært ved at sætte mig ind i din tankegang. Der lyder som om du kunne bruge noget hjælp til at håndtere din irrationelle frygt. Hvis min datter skriger, kan jeg sagtens høre det når jeg er nedenunder - eller endda i haven - uden alarm på. (Ikke at det er sådan det foregår, men forstår bare ikke problemet)

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym trådstarter

Birthdaybaby skriver:

Du kan jo se hvis forældreenheden er slukket? :-) Jeg må sige at jeg har svært ved at sætte mig ind i din tankegang. Der lyder som om du kunne bruge noget hjælp til at håndtere din irrationelle frygt. Hvis min datter skriger, kan jeg sagtens høre det når jeg er nedenunder - eller endda i haven - uden alarm på. (Ikke at det er sådan det foregår, men forstår bare ikke problemet)

Ikke hvis jeg er faldet i søvn, det er jo det, der er pointen. Fair nok du ikke kan forstå det - vi har vel alle ting, vi på den ene eller anden måde kæmper med, som andre ikke kan forstå. Det kan man trods alt godt vise omsorg og empati for, synes jeg - uanset at man i ens egne sko måtte synes, at det er åndssvagt. Jeg har svært ved at sætte mig ind i, at man kan være angst for fugle, men har stadig medfølelse for de, der har den frygt, selvom jeg ikke selv forstår den. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.