Low skriver:
Hej. Jeg har tænkte på hvordan man nemmest kunne stoppe med at ryge? Jeg ved godt folk siger at det bedste er at holde en kold tyrker men det kan jeg. Hvordan stoppede i? Røg i mindre? Røg i bare normalt? eller hvordan har i taklet jeres rygning?
Jeg spørg fordi jeg lige er blevet gravid og kunne godt tænke mig at stoppe da jeg vil give mit barn det bedste opvækst 
Hej..
Først vil jeg lige sige skønt at læse at du vil stoppe med at ryge for din babys skyld 
Jeg er selv stoppet med at ryge da jeg blev gravid, og jeg røg omkring 20-25 stk om dagen, pyhhaa ikke godt! jeg tog en kold tyrker besluttede mig for at jeg vil stoppe en søndag og det gjrode jeg! jeg har sadig lyst til ar ryge, men for min og min babys skyld gør jeg det ikke! heldigt for mig er at min kæreste ikke ryger, så det var nemmer, vi besluttede at man ikke måtte ryge i vores hjem, så der heller ikke blev røget når baby kommer til verden.. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke starter igen!
Hvis du har en kæreste og han også ryger, kan du jo snakke med ham om at stoppe sammen for jeres baby og jeres egen skyld!! lif f.eks. pengene som i brugte på smøger i en skål og spar om til en ferie sammen som fortjeneste 
Held og lykke med rygestoppet
og god jul
Anmeld