Rygning imens man er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.524 visninger
41 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Low

Hej. Jeg har tænkte på hvordan man nemmest kunne stoppe med at ryge? Jeg ved godt folk siger at det bedste er at holde en kold tyrker men det kan jeg. Hvordan stoppede i? Røg i mindre? Røg i bare normalt? eller hvordan har i taklet jeres rygning?

Jeg spørg fordi jeg lige er blevet gravid og kunne godt tænke mig at stoppe da jeg vil give mit barn det bedste opvækst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Low

Jeg mente: IKKE. ved sætningen om kold tyrker

Anmeld

14. oktober 2009

memuffin

hej og tillykke med det lille nye liv....

Da jeg blev gravid med den lille brugte jeg nikotinplaster til at holde op... og så aftale jeg med mig selv at den første uge måtte jeg æde alt det slik kager og junkfood jeg havde lyst til for at dulme trangen... det virkede

Anmeld

14. oktober 2009

Low

memuffin skriver:

hej og tillykke med det lille nye liv....

Da jeg blev gravid med den lille brugte jeg nikotinplaster til at holde op... og så aftale jeg med mig selv at den første uge måtte jeg æde alt det slik kager og junkfood jeg havde lyst til for at dulme trangen... det virkede

Mange tak . Det lyder faktisk som en skide god idé hehe, det er lige mig

Anmeld

14. oktober 2009

memuffin

Low skriver:

Mange tak . Det lyder faktisk som en skide god idé hehe, det er lige mig

ja ikk... og så drak jeg en masse cola... jeg elllllllllllllsssssssssssskkkkkkkkkkerrrrrrrrrrr nemlig cola

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

Jeg stoppede faktisk bare med en kold tyrker, meeeeen det holdt så bare ikke stik, jeg begyndte igen ca 1½ måned inden Kristopher blev født.
Jeg holder op hver anden uge efter hånden, men jeg har meget svært ved selv at holde det.

Jeg tror det hele handler om vilje og lige den har jeg ikke

Anmeld

14. oktober 2009

memuffin

hc=k skriver:

Jeg stoppede faktisk bare med en kold tyrker, meeeeen det holdt så bare ikke stik, jeg begyndte igen ca 1½ måned inden Kristopher blev født.
Jeg holder op hver anden uge efter hånden, men jeg har meget svært ved selv at holde det.

Jeg tror det hele handler om vilje og lige den har jeg ikke

jeg ryger også lige pt (igen tsk tsk) men har planer om at stoppe... og jeg tror ikke kun det handler om viljestyrke.. men også om at det er trolig afstressene ( det er derfor jeg gør det)

Anmeld

14. oktober 2009

bette

jeg har to kolleager som lige er holdt op ved hjælp af nogle piller fra lægen.

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

memuffin skriver:

jeg ryger også lige pt (igen tsk tsk) men har planer om at stoppe... og jeg tror ikke kun det handler om viljestyrke.. men også om at det er trolig afstressene ( det er derfor jeg gør det)

Ja du har ret det er godt nok afstressende. Jeg har lavet en aftale med min kæreste om at jeg skal holde op med at ryge, men jeg har også sagt at hvis jeg bliver rigtig stresset, rigtig ked af det eller er fuld så må jeg gerne få en enkelt eller 2

Anmeld

14. oktober 2009

memuffin

hc=k skriver:

Ja du har ret det er godt nok afstressende. Jeg har lavet en aftale med min kæreste om at jeg skal holde op med at ryge, men jeg har også sagt at hvis jeg bliver rigtig stresset, rigtig ked af det eller er fuld så må jeg gerne få en enkelt eller 2

god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.