Ved ikk hvordan vi skal klare den :’(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er nogenlunde hvad du vil få udbetalt på SU (min veninde får 18.000 med SU lån og boligsikring) og der er ikke noget der hedder loft (kun om hvor meget du må tjene ved siden af) 

SU lån af en af de bedste man kan tage da der er lave renter på og de starter først når man er færdig uddannet, og kan slet ikke sammenlignes med kviklån hvor åop nogen gange ligger over 200%

Som sagt. Så var det altså heller ikke en sammenligning mellem su lån og kviklån. Som at det var det samme. Men blot en konstatering om at jeg er frarådet det af alle jeg kender der har haft taget dem. Og har ikke den store lyst til flere lån da jeg har et højt i forvejen. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. april

Anonym trådstarter

En lille opdatering til dem som er interesseret.  

min bankrådgiver ringede til mig i går. Hun har hævet mit lån så min konto er i 0,00. Fik samtidig 500 kr så jeg har til der kommer børnepenge. Børnepengene er derfor mine og sluges ikke af et overtræk. Derudover nedsatte hun min rente med 0,5 % og har nedsat min månedlige ydelse med 600 kr som jeg så kan bruge til månedlig opsparing. 

Der er faldet en kæmpe burde fra mine skuldre. Og kan nu se lyset for enden af tunnellen. 

Derudover har jeg møde med en studievejleder Idag kl 11 med henblik på HF enkeltfag start.  

Anmeld Citér

13. april

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

min bankrådgiver ringede til mig i går. Hun har hævet mit lån så min konto er i 0,00. Fik samtidig 500 kr så jeg har til der kommer børnepenge. Børnepengene er derfor mine og sluges ikke af et overtræk. Derudover nedsatte hun min rente med 0,5 % og har nedsat min månedlige ydelse med 600 kr som jeg så kan bruge til månedlig opsparing. 

Der er faldet en kæmpe burde fra mine skuldre. Og kan nu se lyset for enden af tunnellen. 

Derudover har jeg møde med en studievejleder Idag kl 11 med henblik på HF enkeltfag start.  

Sådan!! Al held og lykke! 

Anmeld Citér

13. april

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Sådan!! Al held og lykke! 

Mange tak. Ydermere er der lige blevet ringet på en ansøgning og skal til jobsamtale på onsdag 

Man skal åbenbart helt ned og skrabe bunden før det bliver godt igen. 

Anmeld Citér

13. april

Anonym trådstarter

Så har jeg talt med studievejleder også. HF er ikkenen mulighed. Alene af den grund at jeg ikk kan bruge den til noget. Men starter EUX til august. 

Jeg er så pisse stolt af mig selv. Og det er sq takket være jeres gode råd og trøstende ord. Tusind tak allesammen 

Anmeld Citér

13. april

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
Anonym skriver:

Så har jeg talt med studievejleder også. HF er ikkenen mulighed. Alene af den grund at jeg ikk kan bruge den til noget. Men starter EUX til august. 

Jeg er så pisse stolt af mig selv. Og det er sq takket være jeres gode råd og trøstende ord. Tusind tak allesammen 

Jeg er sgu også stolt af dig - pissegodt gået!!

Anmeld Citér

13. april

Nel

Profilbillede for Nel

Hvor er det godt gået! al held og lykke til dig. Og dejlig bankrådgiver du har, godt de kunne hjælpe dig.

Anmeld Citér

13. april

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg er sgu også stolt af dig - pissegodt gået!!

Tak.  

Anmeld Citér

13. april

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Hvor er det godt gået! al held og lykke til dig. Og dejlig bankrådgiver du har, godt de kunne hjælpe dig.

Tak  

Ja for pokker. Hun reddede meget for mig  

Anmeld Citér

13. april

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Anonym skriver:

Holdt kæft det er godt at høre Hvor er du sej, at du tog affære. Godt gået og det lyder rigtig godt det hele og pøj pøj med din HF. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+