Ved ikk hvordan vi skal klare den :’(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.106 visninger
52 svar
49 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2018

Anonym trådstarter

jeg er hjemmegående på 4. år pga barsel og personlige udfordringer som stress og depressioner. Jeg har det sidste år været frisk og ovenpå og klar til arbejde og søgt tusinder af jobs i alle afskygninger. Men får afslag på afslag. Min ansøgning er godkendt af flere forskellige som synes den er super god. Så det frustrerer mig selvfølgelig at jeg ikk kan finde job. Har både sendt via jobopslag og personligt været ude og afleverer. 

Nu står min økonomi så slemt til at der er -9000 på kontoen. Alt er skåret fra. Tvpakker, streaming tjenester (undtagen 2), spiser hos min mor 4 dage om ugen og det er rester de sidste 3, har sat alt hvad jeg ejer og kan undvære til salg. 

Banken kan ikke hjælpe pga et højt lån efter tab på lejlighed. Og nu har jeg fået besked fra banken at jeg ikke må bruge min kort mere før det er bragt i orden. Dvs fra nu og frem til den 20. kan jeg ikke handle de fornødne ting. 

Har sat alt hvad jeg kan undvære til salg. Sønnen tøj han er vokset ud af, legetøj, dvd film - ja alt jeg kan undvære 

Får jeg ikke en indkomst indenfor meget kort tid er jeg bange for at vi ikke kan blive boende. 

Ved ikke hvad jeg ville med mint indlæg. Have lidt luft tror jeg. Tak fordi du læste med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2018

2017morigen

Kære ts. 

Jeg tror du skal have nogle andre øjne på din situation og se om der er hjælp at hente. 

Prøv at kontakte mødrehjælpen 

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Kære ts. 

Jeg tror du skal have nogle andre øjne på din situation og se om der er hjælp at hente. 

Prøv at kontakte mødrehjælpen 

Har aldrig prøvet sådan noget før. Hvordan kan de hjælpe? 

Anmeld Citér

10. april 2018

Perle1

Oppe   Vil også mene, at Mødrehjælpen måske kan hjælpe..

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym trådstarter

Perle1 skriver:

Oppe   Vil også mene, at Mødrehjælpen måske kan hjælpe..

Hvad mener du med oppe? 

Hvordan kan de hjælpe? 

Anmeld Citér

10. april 2018

Perle1

Anonym skriver:

Hvad mener du med oppe? 

Hvordan kan de hjælpe? 

Her kan du læse mere

https://moedrehjaelpen.dk/forside/det-goer-vi/radgivning/

Sender et cyber kram, det er ikke en sjov situation du er i.

Anmeld Citér

10. april 2018

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Har lige taget det her fra mødrehjælpens hjemmeside:

"Mødrehjælpen giver økonomisk rådgivning og støtte med det mål at vende underskud til overskud på både det økonomiske og det personlige plan. Rådgivningen skal både hjælpe forælderen til at overskue sin økonomi og samtidig give redskaber til at klare hverdagen og familieøkonomien fremover."

Har du søgt alle de tilskud som du/i er berettiget til? Friplads osv. Du er velkommen til at skrive til mig hvis du ønsker mere konkret snak om tips og tricks, jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan med at kigge igennem jeres budget eller lign.( er ikke rådgiver eller noget i den stil)

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym trådstarter

Perle1 skriver:

Her kan du læse mere

https://moedrehjaelpen.dk/forside/det-goer-vi/radgivning/

Sender et cyber kram, det er ikke en sjov situation du er i.

Mange tak. Det varmer rigtig meget. Det er en rigtig svær og hård situation.

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym trådstarter

Jegermoar skriver:

Har lige taget det her fra mødrehjælpens hjemmeside:

"Mødrehjælpen giver økonomisk rådgivning og støtte med det mål at vende underskud til overskud på både det økonomiske og det personlige plan. Rådgivningen skal både hjælpe forælderen til at overskue sin økonomi og samtidig give redskaber til at klare hverdagen og familieøkonomien fremover."

Har du søgt alle de tilskud som du/i er berettiget til? Friplads osv. Du er velkommen til at skrive til mig hvis du ønsker mere konkret snak om tips og tricks, jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan med at kigge igennem jeres budget eller lign.( er ikke rådgiver eller noget i den stil)

Tusind tak for tilbudet. Vil prøve at kontakte mødrehjælpen og se hvor meget de kan hjælpe. 

Jeg får alle de tilskud jeg er berettiget til. Er desværre ramt af Kh loftet så kan ikk få mere end 600 kr i boligstøtte. Var jeg ikke ramt havde jeg fået 3500.  

jeg skriver til dig hvis jeg får brug for hjælp til budgettet. 

Anmeld Citér

10. april 2018

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar
Anonym skriver:

Tusind tak for tilbudet. Vil prøve at kontakte mødrehjælpen og se hvor meget de kan hjælpe. 

Jeg får alle de tilskud jeg er berettiget til. Er desværre ramt af Kh loftet så kan ikk få mere end 600 kr i boligstøtte. Var jeg ikke ramt havde jeg fået 3500.  

jeg skriver til dig hvis jeg får brug for hjælp til budgettet. 

Det er bare helt i orden

Husk endelig at lave aftaler med dine kreditorer hvis der er noget du ikke kan betale så du ikke havner i yderligere gæld opstået pga. renter og gebyrer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.