Her fik jeg afvide af min kommune at min kæreste måtte det samme som en veninde.
altså sove max 2 gange om igen.
vi måtte spise sammen hos mig hvor jeg enten betalte alt eller vi delte lige. Dog måtte det kun være den mad vi spiste. Altså måtte han ikke lige købe andre vare der ikke indgik i vores måltid uden at få penge for det.
jeg måtte sove hos ham når jeg ville og lige sådan spise når jeg ville ( man tjekker jo heller ikke hvor tit en enlig spiser hos familien) men jeg måtte ikke få rester med hjem fra andet end det måltid vi havde delt.
Han måtte gerne bidrage med ting til egne bærn ( havde vi dog ikke) men ikke mine egne børn udover det sædvanlige som fødselsdagsgaver samt lidt slik og lignende.
Han måtte hjælpe til i det omfang en veninde ville gøre. Altså kan man godt tage opvasken sammen men han må ikke gøre disideret ren alene ( med mindre man var syg i max 3 dage da en ven eller mor jo også kunne komme og hjælpe)
så jeg havde ikke så slemme regler. Det var bare som at have en veninde på besøg. Det var hvad han måtte.
Udover at havde vi fået et barn sammen men boet hver for sig så måtte han altid bidrage til sit eget barn i det omfang han selv ønskede.
Anmeld
Citér