Strejke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2018

HBV

Jeg troede egentlig kun, at der var visse grupper, der blev udtaget til at strejke? Jeg arbejder i sygehusvæsenet og vi har da allerde set en liste over div faggrupper og hvilke afdelinger, der er udtaget til at strejke.. 

Men det forholder sig måske anderledes med lærerne mv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
HBV skriver:

Jeg troede egentlig kun, at der var visse grupper, der blev udtaget til at strejke? Jeg arbejder i sygehusvæsenet og vi har da allerde set en liste over div faggrupper og hvilke afdelinger, der er udtaget til at strejke.. 

Danmarks Lærerforening og BUPL melder først ud i morgen, hvilke 10-15 %, de har udtaget. 

Er jeg spændt? Det er jeg vist nok!

Anmeld Citér

6. marts 2018

1977

Profilbillede for 1977
HBV skriver:

Alle fagforbund i det offentlige strejker med 10-15% af  deres medlemmer. 

Anmeld Citér

6. marts 2018

HBV

Mor og meget mere skriver:

Danmarks Lærerforening og BUPL melder først ud i morgen, hvilke 10-15 %, de har udtaget. 

Er jeg spændt? Det er jeg vist nok!

Der står en liste inde på bt's hjemmeside 

Anmeld Citér

6. marts 2018

Mor og meget mere

HBV skriver:

Der står en liste inde på bt's hjemmeside 

Jeg blev adviseret lidt i 7 i morges - og ja, min kommune er udtaget. Nu får vi travlt! 

Anmeld Citér

6. marts 2018

Pinkypie

Er der noget jeg har misset, eller mangler DLF stadig at melde ud?( deres side er i hvertfald "nede" i øjeblikket)..

Anmeld Citér

6. marts 2018

lineog4

Mor og meget mere skriver:

Jeg blev adviseret lidt i 7 i morges - og ja, min kommune er udtaget. Nu får vi travlt! 

Vi er ikke udtaget, men frygter stadig lockouten. Vi stopper i hvert fald ikke med at arbejde med risikoen for vi ikke skal på arbejde (i en kort periode)

Anmeld Citér

6. marts 2018

Pinkypie

Pinkypie skriver:

Er der noget jeg har misset, eller mangler DLF stadig at melde ud?( deres side er i hvertfald "nede" i øjeblikket)..

Eller er det de samme  som ved BUPL, der skal strække der ?

(Er ikke selv lærer, så må,indrømme jeg ikke er helt inde i fagforenigernes samarbejde etc.)

Anmeld Citér

6. marts 2018

Mor og meget mere

Pinkypie skriver:

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-03-05-laerere-og-paedagoger-udsender-massivt-strejkevarsel

Her ser du de udvalgte kommuner. 

Anmeld Citér

6. marts 2018

Mor og meget mere

lineog4 skriver:

Vi er ikke udtaget, men frygter stadig lockouten. Vi stopper i hvert fald ikke med at arbejde med risikoen for vi ikke skal på arbejde (i en kort periode)

Jeg ligger pacificeret med en forstuvet ankel og kan ikke komme til kredsstyrelsesmøde i dag  Ved du, om vi, der er udtaget, vedbliver at være strejkende, hvis/når der lockoutes, eller om vi så overgår til også at være lockoutede? Mine kolleger sender mig masser af sms’er med spørgsmål - og dette er jo relevant ift konfliktstøtte. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.