Konflikt/ ok18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor og meget mere skriver:

Men du er vel kommunalt ansat, ikke statsligt eller regionalt? Så er frokostpausen ikke i spil. 

Syntes det er ved at være uoverskueligt, hvilke ting der er på spil.

Håber at få mere info, over de næste par dage/uger! Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2018

Anonym trådstarter

Det slog mig lige at vi kan risikere at der bliver pillet ved vores barsel nu også!! Jeg skulle gå af 8 uger før, nu kan jeg risikere at skulle gå til 4 uger før termin hvis vi stadig er i konflikt! Det kan jeg slet ikke overskue nu 

Anmeld Citér

2. marts 2018

Mille123

Anonym skriver:

Det slog mig lige at vi kan risikere at der bliver pillet ved vores barsel nu også!! Jeg skulle gå af 8 uger før, nu kan jeg risikere at skulle gå til 4 uger før termin hvis vi stadig er i konflikt! Det kan jeg slet ikke overskue nu 

Hvordan pillet ved? 

Anmeld Citér

2. marts 2018

Lje

Anonym skriver:

Det er simpelthen ikke sandt! 

Hvor har du din viden fra og hvad bygger du dit udsagn på? 

Vh.

Anmeld Citér

2. marts 2018

anjo01

Er der nogen der ved hvornår dlf melder ud hvilke skoler der bliver ramt af strejke? Nu er de andre fagforeninger begyndt at melde ud, men lærernes er ikke kommet på banen endnu...

Anmeld Citér

2. marts 2018

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Det er simpelthen ikke sandt! 

Hvor har du din viden fra og hvad bygger du dit udsagn på? 

Vh.

Det håber jeg da heller ikke selv på!! Det var dette en der fortalte mig, så håber jeg da hun tager fejl! 

Anmeld Citér

2. marts 2018

Lje

anjo01 skriver:

Er der nogen der ved hvornår dlf melder ud hvilke skoler der bliver ramt af strejke? Nu er de andre fagforeninger begyndt at melde ud, men lærernes er ikke kommet på banen endnu...

Man kan finde rigtige fine svar på fagforeningernes hjemmeside 

http://www.dlf.org/nyheder/2018/marts/ok18-statslige-arbejdspladser-udtaget-til-strejke

Vh.

Anmeld Citér

2. marts 2018

Lje

Anonym skriver:

Det håber jeg da heller ikke selv på!! Det var dette en der fortalte mig, så håber jeg da hun tager fejl! 

Jeg tror, du gør dig selv en tjeneste ved at forholde dig oplyst i stedet for at gå lidt i panik (det går igen i dine svar i tråden).

Fat i din fagforening eller ind på deres website. De har alle sammen rigtig meget info om alle mulige scenarier liggende og det er super nemt at gå til.

Vh.

Anmeld Citér

2. marts 2018

anjo01

Lje skriver:

Man kan finde rigtige fine svar på fagforeningernes hjemmeside 

http://www.dlf.org/nyheder/2018/marts/ok18-statslige-arbejdspladser-udtaget-til-strejke

Vh.

Tak for linket ) 

jeg er mere interesseret i de kommunale konfliktområder, men har lige læst mig frem til at de først behøver at melde noget ud den 7 marts..

Anmeld Citér

2. marts 2018

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Jeg tror, du gør dig selv en tjeneste ved at forholde dig oplyst i stedet for at gå lidt i panik (det går igen i dine svar i tråden).

Fat i din fagforening eller ind på deres website. De har alle sammen rigtig meget info om alle mulige scenarier liggende og det er super nemt at gå til.

Vh.

Nu var det sket ik noget jeg havde tænkt på før hun nævnte det af sig selv.... jeg har kun sat mig ind i det økonomiske ift min situation. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.