Jeg har 2 piger med 17 måneder imellem. Og ja det var ben hårdt mens de var små. De er nu 8 (9 til april) og 10 år gamle.
De har rigtig meget glæde af hinanden og har haft det siden de var helt små. De har et meget stærkt bånd . Ulempen har været at nr 1 hurtigt har måtte undvære mor ( en lille ny tager meget af ens tid) så far har været meget sammen med hende og har lavet rigtig meget med hende og de har derfor også et stærkere bånd end jeg har til hende. Den dag i dag mærker jeg det for hun vil mig langt mindre end lillesøster som jeg har et meget tættere bånd til. Det er hårdt at stå med et større barn der ( tror jeg) har følt sig svigtet af sin mor.
Ville for intet i verden undvære den mindste men jeg havde valgt at vente hvis vi havde vidst det. For tiden går altså fra den store uanset hvor meget man forsøger at dele vind og vejr lige. Specielt i den første tid som mor til pseudotvillinger
Ikke et direkte citat til dig, men synes det er sjovt at mange synes det er hårdt den første tid og uanset hvad man gør ryger tiden fra den store?
- jeg kan virkelig ikke se at jeg har misset noget med den store (men nu er jeg også meget alene med mine)
Den første tid, sover baby jo meget, bliver ammet(eller får flaske) - det forgik da bare på gulvet samtidig med leg med den store.
Hvis den lille var i hænge på mor mode så kom han i vikle her og jeg var stadig i stand til at lege.
Men uanset hvordan man vender og drejer det havde det jo været det samme som hvis den store havde været 3 eller 4?
Hvad er det helt præcis man misser med den stor Hvis det er pseuder?
Anmeld
Citér