Hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2018

1518

Fødte 41+3. Fødslen startede af sig selv men havde et meget langt opstartsforløb (veerne startede 40+6). Hun blev taget med kop og klip, og vi var minutter fra akut kejsersnit. Denne gang satser jeg på ikke at gå mere end 6 dage over, og så håber jeg på en relativt nem fødsel (gerne varighed under et døgn ).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2018

LilleAsMor

Nr 1: 41+3 - gik i gang af mig selv

Nr 2: 41+1 - blev igangsat 41+0 ved hindeløsning pga graviditetsdiabetes (ville sandsynligvis have født alligevel inden for 2-3 dage)

Anmeld Citér

13. januar 2018

Anonym

Fødte til termin begge gange, dog før termindatoen. 1. gang 37+5 og 2. gang 39+1.

Anmeld Citér

13. januar 2018

MorAugust2017

Fødte 39+3 med langvarig vandafgang, vandet begyndte at gå dagen før og 26 timer efter blev hun født

Anmeld Citér

13. januar 2018

Anonym trådstarter

Misser1989 skriver:

Sørg for at have pakket tasken til sygehuset i god tid - det havde jeg nemlig ikke nået 

Pakker den i meget god tid, kan se flere har født i uge 34 og op efter, så hellere være i god tid selv hvis jeg skulle gå over tid.

Anmeld Citér

14. januar 2018

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Jeg fødte 39+0. Havde hele graviditeten igennem sagt at jeg ville føde d. 27. november, hun kom d. 26. november.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

14. januar 2018

Anonym

Nr 1: 41+3, blev sat igang med stikpiller men fik akut kejsersnit på 3. dagen

Nr. 2: 35+2, spontan vandafgang, blev først sat igang 5 dage efter. Endte i endnu et kejsersnit. 

Anmeld Citér

14. januar 2018

moar34

Jeg fødte min første på terminsdagen 40+0. Gik i fødsel 26 timer før og fødte altså præcis til tiden 

Anmeld Citér

14. januar 2018

Stivdie

Anonym skriver:

Hold da op, venter også en dreng og han vokser raskt. 

Jeg tænkte at de fleste første gang går over tid, men kan se at flere faktisk skriver før tid og at der ikke har været nogen speciel grund til at det var før.

Jeg er fuldt ud forberedt på at gå over tid, men måske skal jeg også lige have i tankerne at han nemt kan komme før tid.

Jeg havde også regnet med at gå en uge over tid, så havde planlagt at forberede næsten alt i mine fire ugers barsel inden - og jeg blev så indlagt med ssf en uge før jeg måtte gå fra. Så jeg er tilhænger af at være klar noget før orloven starter! Anden gang gjorde jeg alt parat efter uge 30, og jeg blev indlagt i uge 34 

Anmeld Citér

14. januar 2018

Lililili

Anonym skriver:

Spørgsmålet lyder på hvornår netop  du fødte.

Fødte du før tid, og var der eventuelt nogen specielt grund til det, eller var det bare tid til han/hun/de skulle ud?

Fødte du til termin? +/- 2 dage.

Eller fødte du over termin, og hvor længe gik du over tid? Var du eventuelt nødt til at blive igangsat, få kejsersnit eller andet?

Spørgsmålet er til første graviditet, ikke andre hvis du har fået flere end en gang.

Havde termin 13 november 2013. Skulle sættes i gang 3. December grundet graviditetsbetinget leverkløe. Men ud kom han helt af sig selv 38+0, 29. November. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.