Hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2018

anonym12

knap 14 dage efter temin gik mit vand (jeg skulle have været til igangsættelses samtale dagen efter)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2018

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Den første fødte jeg 40+3.

Anmeld Citér

15. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det er jeg glad for at læse. 

Når tingene bliver skrevet ned kan det jo fortolkes på utallige måder. Det er godt at det ikke er så dramatisk som jeg tænkte i mit hoved at det var, og at i begge er okay og har det godt efterfølgende. 

Ka sige at hvis ik vi havde været så godt informeret, som vi blev i uge 32, ka det godt være at hele forløbet, havde været oplevet værre!

Men alt personalet, på sygehuset, hele vejen igennem, var virkelig bare gode til at fortælle os, om alt der ku ske og hvordan de/vi så ville løse det efterfølgende.

Udover det, så er jeg bare typen der altid tænker, at jammen self kommer det til at gå godt og ellers så går det jo nok alligevel vh Stine 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ka sige at hvis ik vi havde været så godt informeret, som vi blev i uge 32, ka det godt være at hele forløbet, havde været oplevet værre!

Men alt personalet, på sygehuset, hele vejen igennem, var virkelig bare gode til at fortælle os, om alt der ku ske og hvordan de/vi så ville løse det efterfølgende.

Udover det, så er jeg bare typen der altid tænker, at jammen self kommer det til at gå godt og ellers så går det jo nok alligevel vh Stine 

God indstilling at have. Sådan tænker jeg også til tider, men jeg er nok også en der bekymrer mig og tænker meget over alt. 

Det er jo rigtig godt at i har fået så god information som i har. Det kan virkelig gøre en forskel.

TS

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

Natsal skriver:

Jeg endte med at gå 10 dage over tid. Syntes godt nok set var hårdt til sidst da jeg gik med småveer i 3 dage. De var ikke kraftige nok til at jeg kom ind på hospitalet, men de var kraftige nok til at jeg ikke kunne sove. Tror jeg fik sovet 8 timer på de 3 dage 

Da jeg så kom ind på fødemodtagelsen var jeg kun 3 cm åben, men efter at have fået noget morfin til at sove lidt på fik jeg sovet et par timer og da jeg vågnede var jeg 5 cm åben. Jeg kom på en fødestue, men der skete intet i 2 timer, selvom jeg havde kraftige veer. Jordemoderen tog vandet og så gik der 2 timer og 31 minutter og så kom han 

Det er godt st læse at selvom det var en hård start at han kom ud i god behold 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Hhv 40+5 og 40+3

Anmeld Citér

16. januar 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Spørgsmålet lyder på hvornår netop  du fødte.

Fødte du før tid, og var der eventuelt nogen specielt grund til det, eller var det bare tid til han/hun/de skulle ud?

Fødte du til termin? +/- 2 dage.

Eller fødte du over termin, og hvor længe gik du over tid? Var du eventuelt nødt til at blive igangsat, få kejsersnit eller andet?

Spørgsmålet er til første graviditet, ikke andre hvis du har fået flere end en gang.

Første (og eneste fødsel) gik i gang 15 dage før termin,

vandet gik kl. 3,00

første ve kl. 7,00

og Min datter er født kl 11,18

52 cm og 3550 gram

Anmeld Citér

16. januar 2018

ØnskeSpir...

36+1 fødte om natten. Der havde været optakt til det i ugen op til.

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

Liland skriver:

Første (og eneste fødsel) gik i gang 15 dage før termin,

vandet gik kl. 3,00

første ve kl. 7,00

og Min datter er født kl 11,18

52 cm og 3550 gram

Hold da op, det lyder som en lynfødsel på en måde. 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Hold da op, det lyder som en lynfødsel på en måde. 

Det var det også... det gik sindsygt stærkt, jeg var slet ikke med i forløbet og jordemoderen mente at jeg overreagerede, fordi at en førstegangs fødsel absolut ikke kunne gå så stærkt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.