Hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Spørgsmålet lyder på hvornår netop  du fødte.

Fødte du før tid, og var der eventuelt nogen specielt grund til det, eller var det bare tid til han/hun/de skulle ud?

Fødte du til termin? +/- 2 dage.

Eller fødte du over termin, og hvor længe gik du over tid? Var du eventuelt nødt til at blive igangsat, få kejsersnit eller andet?

Spørgsmålet er til første graviditet, ikke andre hvis du har fået flere end en gang.

Jeg fødte 41+4 (kl 3:55), efter igangsættelse 41+3.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg fødte 39+3 efter en omgang zoneterapi ����

Anmeld Citér

13. januar 2018

Natsal

Jeg endte med at gå 10 dage over tid. Syntes godt nok set var hårdt til sidst da jeg gik med småveer i 3 dage. De var ikke kraftige nok til at jeg kom ind på hospitalet, men de var kraftige nok til at jeg ikke kunne sove. Tror jeg fik sovet 8 timer på de 3 dage 

Da jeg så kom ind på fødemodtagelsen var jeg kun 3 cm åben, men efter at have fået noget morfin til at sove lidt på fik jeg sovet et par timer og da jeg vågnede var jeg 5 cm åben. Jeg kom på en fødestue, men der skete intet i 2 timer, selvom jeg havde kraftige veer. Jordemoderen tog vandet og så gik der 2 timer og 31 minutter og så kom han 

Anmeld Citér

13. januar 2018

Ciss

Anonym skriver:

Hold da op, venter også en dreng og han vokser raskt. 

Jeg tænkte at de fleste første gang går over tid, men kan se at flere faktisk skriver før tid og at der ikke har været nogen speciel grund til at det var før.

Jeg er fuldt ud forberedt på at gå over tid, men måske skal jeg også lige have i tankerne at han nemt kan komme før tid.

Jeg fik høre hele vejen, at første gang går man altid over. Så jeg var slet ikke forberedt, da det startede 10 dage før termin. I tillæg var det styrtfødsel ( igen havde jeg lært, at første gang tager mindst 12 timer). Så det tog lige lidt tid, før det helt gik op for mig bagefter. 

Anmeld Citér

13. januar 2018

Mamalou

Fødte 10 dage over termin første gang. Anden gang fødte jeg 7 dage over termin efter igangsættelse.

Anmeld Citér

13. januar 2018

Julletullemor

Gik i fødsel 27+4, 28+0 og 29+5 - alle tre gange lykkedes det at standse fødslen med medicin og hun endte med at komme 37+0

Anmeld Citér

13. januar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Dagen før termin  

Anmeld Citér

13. januar 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

https://spacefem.com/pregnant/charts/duedate1.php

Der kan du se hvad chancen er for at gå i fødsel. 

Anmeld Citér

13. januar 2018

Stivdie

Jeg fødte i 37+5 første gang. Jeg var indlagt med ssf, og hvis jeg ikke var gået spontant igang og havde født, så var jeg blevet sat i gang to dage senere. Fik en lille, nuttet baby på knap 2,5 kg ud 

Anmeld Citér

13. januar 2018

Christabelle

Fødte 39+5

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.