Hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fødte du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.346 visninger
68 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2018

Anonym trådstarter

Spørgsmålet lyder på hvornår netop  du fødte.

Fødte du før tid, og var der eventuelt nogen specielt grund til det, eller var det bare tid til han/hun/de skulle ud?

Fødte du til termin? +/- 2 dage.

Eller fødte du over termin, og hvor længe gik du over tid? Var du eventuelt nødt til at blive igangsat, få kejsersnit eller andet?

Spørgsmålet er til første graviditet, ikke andre hvis du har fået flere end en gang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2018

Misser1989

Fødte den første i uge 36+1.  

Ved ikke hvorfor jeg gik i fødsel før tid. Ud kom en stor sund dreng på 52 cm og en vægt på 3255 gram!!!!  Pga gulsot og manglende sutterefleks var vi indlagt i 15 dage. 

Anmeld Citér

13. januar 2018

Lf

Fødte før tid, 34+5. Det er ikke helt til at sige hvorfor, der var ikke noget galt. han ville vidst bare ud :-) 

Anmeld Citér

13. januar 2018

M (:

Anonym skriver:

Fødte du før tid, og var der eventuelt nogen specielt grund til det, eller var det bare tid til han/hun/de skulle ud?

Eller fødte du over termin, og hvor længe gik du over tid? Var du eventuelt nødt til at blive igangsat, få kejsersnit eller andet?

Spørgsmålet er til første graviditet, ikke andre hvis du har fået flere end en gang.

Fødte 36+3 første gang. Fik spontant veer og havde ikke haft nogen varsler om at føde før tid. 

Anmeld Citér

13. januar 2018

Ciss

10 dage før termin.

Tror ikke der var en speciel grund.

Anmeld Citér

13. januar 2018

Ayasmor

1. Fødsel var 9 dage over tid, 41+2. Spontan fødsel

Anmeld Citér

13. januar 2018

Anonym trådstarter

Misser1989 skriver:

Fødte den første i uge 36+1.  

Ved ikke hvorfor jeg gik i fødsel før tid. Ud kom en stor sund dreng på 52 cm og en vægt på 3255 gram!!!!  Pga gulsot og manglende sutterefleks var vi indlagt i 15 dage. 

Hold da op, venter også en dreng og han vokser raskt. 

Jeg tænkte at de fleste første gang går over tid, men kan se at flere faktisk skriver før tid og at der ikke har været nogen speciel grund til at det var før.

Jeg er fuldt ud forberedt på at gå over tid, men måske skal jeg også lige have i tankerne at han nemt kan komme før tid.

Anmeld Citér

13. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg fødte vores datter 41+1 

det var nok der hun var klar til at komme ud.

Anmeld Citér

13. januar 2018

Motherme

Anonym skriver:

Fødte 15 dage over tid. Blev sat igang med stikpiller.. 

Anmeld Citér

13. januar 2018

Bb2015

Fødte nr 1 uge 37+4 - men det var lægernes dom og hverken min eller babyens eget valg. Så ved ikke hvor langt jeg var gået selv. Denne gang er jeg 38+1 og umiddelbart er hun ikke klar til at komme endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.