Hvor sover dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2017

Mamalou

Profilbillede for Mamalou
Anonym skriver:

Hvor sover dit barn/børn?

Tænker børn i alle aldre

I deres egen seng på eget værelse.

I deres egen seng i forældres soveværelse

I forældrenes seng i forældrenes soveværelse

Eller andet ?

Uddyb gerne svar

Min søn på 6 sover i soveværelset. Det gør lillesøster på 4 mdr også, men for det meste i slyngevuggen. Hvis hun har behov for det kommer hun over i vores seng. Pt sover manden ikke i soveværelset fordi den mindste ikke altid sover lige godt om natten. Han vågner meget let, og får ikke sovet ret meget. 

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. december 2017

AnjaB

Profilbillede for AnjaB
Anonym skriver:

Tænker børn i alle aldre

Eller andet ?

Uddyb gerne svar

I egen seng og har han behov for tryghed hopper han ud af sin seng med dyne og bamse og kommer ind til os og kravler op i midten - er 2 år 

Anmeld Citér

23. december 2017

Blop2

Profilbillede for Blop2

Vores søn på meget snart 6 år (27 december) sover hos os i soveværelset på en madres. Inden december faldt han i søvn i vores seng, puttede han op i hans egen seng når vi gik i seng og så sov han oftes resten af natten. Vores søn har adhd og har det meget svært her i december, da intet er struktureret, spænding, mange mennesker og mange oplevelser. Så han har haft rigtig meget brug for, at have os lige ved siden af til tryghed og guidning lige fra morgenstunden af. Han får lov til, at blive hos os indtil, han får mere ro på og føler sig tryg igen.

lillesøster på 3 år bliver puttet i sin egen seng, på eget værelse men kalder hver nat næsten på slaget 2.30 - kommer ned i vores seng og sover resten af natten.

Anmeld Citér

23. december 2017

mija

Profilbillede for mija

Vores datter på 15 måneder, sover i egen seng i vores soveværelse. Vi er dog rykket i stuen  Vi sover meget bedre allesammen ved at sove i hver sit rum..

Anmeld Citér

24. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tænker børn i alle aldre

Eller andet ?

Uddyb gerne svar

Min dreng på 8 sover som oftes i min seng. Vi har kæmpet med angst i snart 2 år, hvilket har gjordt det umuligt at sove på eget værelse.

Anmeld Citér

24. december 2017

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella

Min søn på 6 sover på eget værelse og sover helt igennem. Min datter på 17 måneder  sover sammen med mig i dobbeltsengen og det har hun gjort siden hun blev født  far sover i et andet værelse og det fungerer rigtig fint for os alle 

Anmeld Citér

25. december 2017

Mamman

Profilbillede for Mamman

I sin seng på sit værelse. Det har hun gjort siden hun var 4 mdr

Anmeld Citér

25. december 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Tænker børn i alle aldre

Eller andet ?

Uddyb gerne svar

jeg har stemt "andet" da min søn på næsten 10 år sover i sin egen seng på eget værelse, både hos mig og hos sin far, og har gjort det siden han var 2 måneder. Min datter på 3½ år har egentlig sin egen seng på sit værelse, men hun er en rigtig fars pige og ender oftest med at ligge inde hos os. De første 2½-3 år havde hun sin egen seng på vores værelse.

Anmeld Citér

26. december 2017

grinny

Profilbillede for grinny
Mor til en engel og en smuk prinsesse

Aya på 14 måneder sover helt oppe af sin mor og gerne under samme dyne 

Vi elsker at samsove 

Anmeld Citér

26. december 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Vores søn på knap 3 år, sover for det meste i egen seng på eget værelse. Det har han gjort siden han var 6 måneder ca. Dog har han perioder hvor han fx kommer ind til os om natten, ved sygdom vil han oftest sove i vores seng osv. Men udgangspunket er han blir puttet i egen seng hver aften. Men han er altid velkommen i vores seng ved behov <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+