Hvor sover dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige
Anonym skriver:

Hvor sover dit barn/børn?

Tænker børn i alle aldre

I deres egen seng på eget værelse.

I deres egen seng i forældres soveværelse

I forældrenes seng i forældrenes soveværelse

Eller andet ?

Uddyb gerne svar

Vores datter på 3,5 bliver puttet i egen seng på eget værelse. Hun vågner som regel på et tidspunkt i løbet af natten og smutter ind til os og sover videre der. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

22. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har de begge sovet i vugge ved siden af mig, indtil de var 8 mdrer.

Derefter er de kommet på eget værelse, men de må altid komme ind til os om natten.

De kommer selv listede ind, med dyne, pude osv, og som regle opdager vi slet ik at de er der. Det sker flere gange om ugen, at endten den ene eller den anden kommer ind. 

De er 5 og 9 år. Vh Stine 

Anmeld Citér

22. december 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

Vores på 11, 5 og 2 sover på eget værelse i egen seng og har altid gjort det, men hvis de vågner om natten tager vi dem ind. Den store kommer stort set ikke ind mere. Hende på 5 har en periode lige nu (2 uger indtil videre) hvor hun kommer ind til os i løbet af natten hun har ellers sovet igennem siden hun var omkring 3 år. Den lille henter jeg næsten hver nat. Men der er plads nok, manden sover alligevel næsten altid på en tynd madras på gulvet pga hans ryg. Så ligeså snart jeg sover smutter han ned på gulvet.

Anmeld Citér

22. december 2017

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Mila 3 år og 7 mdr... hvor blev tiden af

Har stemt andet... 

Min datter på 4 år bliver puttet i sin egen seng på eget værelse og kommer så ind til mig i løbet af natten. Nogen gange får hun lov at sove i min seng hele natten og andre gange kommer hun slet ikke ind det er forskelligt fra dag til dag

Anmeld Citér

22. december 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

De 5 hjemmeboende er 12- 9-5-5-0g 2 år i morgen

Den store på eget værelse ,kommer ikke mere om natten kun hvis han er syg -og så er det for at få omsorg og ikke for at sove i vores seng. 

Den på 9 eget værelse,kommer hvis hun er syg eller mareridt

de 2 på 5 eget værelse men kommer indimellem

Den lille på 2 i seng i soveværelset til ca 01-02 og så sover han resten af tiden i min armhule. 

Samsover med dem til de er omkring de 1½ -2 -3 alt efter deres behov- og derefter egen seng. 

Den lille er ikke i nærheden af at skulle rykke på eget værelse,da han helt tydeligt har et stort behov for at vide jeg er lige ved siden af. 

Anmeld Citér

23. december 2017

Junipige15

Profilbillede for Junipige15

Vi har begge børn i sengen, og jeg elsker det vores pige på 2 1/2 år har sin egen seng på sit værelse som hun selv er begyndt at vil puttes i, så det gør vi. Men hun kommer ind til os hver nat, og det får hun lov til så længe hun vil..

Anmeld Citér

23. december 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vores søn på 6 år sover i egen seng i vores soveværelse, han har altid sovet sammen med os, så det er det mest naturlige for os herhjemme 

Anmeld Citér

23. december 2017

hautecouture

Profilbillede for hautecouture
Det bliver en lillesøster

Begge vores (6 år og 11 mdr) sover i egen seng, på eget værelse og det har de begge gjort fra de var ca 6 måneder gamle. Den store kan til tider (dog sjældent) finde på at vågne om natten og ligge sig ind til os - så går der vel max 10 min så går far på sofaen, fordi han ikke synes han kan være der 

Anmeld Citér

23. december 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Mine tre skønne børn har lært mig, at jeg kan have principper, drømme og ideer. Og så har jeg virkeligheden og den er bestemt af hvilket barn jeg har fået. Og det gælder alt fra hvordan man sover til mad og andre spændende ting.

De er nu 14, 10 og 7. Mine store datter på 14 sover nu i egen seng, og jeg skriver nu - for hun kom ind i vores seng frem til hun var cirka 9 næsten hver nat. Hun kaldte og så sparkede jeg til manden og så kom hun ind. Nu kommer hun meget meget få gange, hvis hun bliver ked af det eller har et mareridt.Til hun var 3 år sov startede hun i sin egen seng i vores soveværelse.

Så kom lillebror og vi troede han var samme type, men han ville sin egen plads ikke alt det putteri. Han havde det bedst med at blive lagt i sin egen seng og sove der hele natten og det lige fra næsten han blev født. Han sov i tremmeseng i vores værelse, men der gik ikke lang tid så var sengen sat langt væk fra vores seng. Han har stort set kun sovet i vores seng hvis han var syg eller meget bange. Og mange gange går han ind i sn egen seng igen i løbet af natten.

Så kom den mindste. Han er verdens største putter - vil helst kunne mærke en krop mens hans sover hele tiden. Han var ikke særlig gammel da han flyttede ind til storebror (der er ikke plads til en tremmeseng på vores soveværelse), men hver nat kom han ind og sov i vores seng. Han er nu 7 år og der ikke er mange nætter hvor han ikke sover i vores seng. Men han er så skøn, at han ikke kalder og kommer på løbende og putter, der er mange morgener jeg vågner og er overrasket over han er der. Nogle gange sover han med storesøster så får hun også puttet lidt. Eneste minus ved, at han kommer ind i vores seng er så kommer katten også - og den fylder 

Anmeld Citér

23. december 2017

Michfich

Profilbillede for Michfich
Elsker min lille ny familie

Vores dreng på 2 år og 9 måneder sover i egen seng men hver nat kommer han ind til os på et tidspunkt. Han er utryg og har brug for trøst og tryghed, så vi lader ham sove videre hos os. Vi håber dog det ændrer sig når lillesøster kommer om en måneds tid, da det ellers bliver noget trangt i sengen  måske kan babylarm få ham til at sove natten ud i egen seng 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.