Mine tre skønne børn har lært mig, at jeg kan have principper, drømme og ideer. Og så har jeg virkeligheden og den er bestemt af hvilket barn jeg har fået. Og det gælder alt fra hvordan man sover til mad og andre spændende ting.
De er nu 14, 10 og 7. Mine store datter på 14 sover nu i egen seng, og jeg skriver nu - for hun kom ind i vores seng frem til hun var cirka 9 næsten hver nat. Hun kaldte og så sparkede jeg til manden og så kom hun ind. Nu kommer hun meget meget få gange, hvis hun bliver ked af det eller har et mareridt.Til hun var 3 år sov startede hun i sin egen seng i vores soveværelse.
Så kom lillebror og vi troede han var samme type, men han ville sin egen plads ikke alt det putteri. Han havde det bedst med at blive lagt i sin egen seng og sove der hele natten og det lige fra næsten han blev født. Han sov i tremmeseng i vores værelse, men der gik ikke lang tid så var sengen sat langt væk fra vores seng. Han har stort set kun sovet i vores seng hvis han var syg eller meget bange. Og mange gange går han ind i sn egen seng igen i løbet af natten.
Så kom den mindste. Han er verdens største putter - vil helst kunne mærke en krop mens hans sover hele tiden. Han var ikke særlig gammel da han flyttede ind til storebror (der er ikke plads til en tremmeseng på vores soveværelse), men hver nat kom han ind og sov i vores seng. Han er nu 7 år og der ikke er mange nætter hvor han ikke sover i vores seng. Men han er så skøn, at han ikke kalder og kommer på løbende og putter, der er mange morgener jeg vågner og er overrasket over han er der. Nogle gange sover han med storesøster så får hun også puttet lidt. Eneste minus ved, at han kommer ind i vores seng er så kommer katten også - og den fylder 
Anmeld
Citér