Hvor sover dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2017

Bebsen

Den lille på 1 måned sover i babynest ved siden af mig i sengen. Den store på 7 vil helst også sove i vores seng, men der er simpelthen ikke plads til både baby, barn, kæreste og jeg. Og oftest også en 20kg’ hund  

men han får som regel lov et par gange om ugen og så sover kæresten i hans seng. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. december 2017

ChesireKitty

Profilbillede for ChesireKitty

Den "store" på 3 år sover i tremmeseng på eget værelse lige ved siden af vores soveværelse. Der har hun været siden hun var 10 måneder og begyndte at blive forstyrret af min mands snorken.
Hun vågner stadig en gang imellem om natten, så derfor er det vigtigt at hun er tæt nok på til at jeg kan høre hende.

Lillebror på et år sover i tremmeseng i vores soveværelse, lige ved siden af mig. Han sover stadig (MEGET) dårligt om natten og har mange opvågninger, så derfor er det rart bare lige at kunne smide en hånd hen til ham og trøste, så man ikke sal stå op for det.

Når min søn engang om alt for lang tid sover natten igennem, skal han ind på datterens værelse og så bliver hun endten flyttet nedenunder til det "ekstra" værelse (lige nu er det legerum) vi har nedenunder eller også skal de dele værelset ved siden af vores.

Anmeld Citér

23. december 2017

Troldemommi

Profilbillede for Troldemommi

Vores på 6 og 4 sover i hver sin seng, i hvert sit værelse, det har de gjort i laaasnnnggggg tid, men tit i weekenderne kommer de snigende, og så bliver der trængsel i dobbeltsengen 

Stolt mor til Skattepigen og Skattebassen 

Anmeld Citér

23. december 2017

Thea14

Den store på 4 sover på eget værelse. Det er dog først i sommers hun fik sit eget værelse, da vi ikke så nødvendighed i en større omrokering i vores lille lejlighed, før lillebror meldte sin ankomst.

Lillebror på 3 mdr. Sover i egen seng i stuen, hvor vi også selv sover. Når vi er sikre på han sover gennem om natten og bliver lidt ældre, ryger han ind til sin søster.

Anmeld Citér

23. december 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige

Min datter på 3,5 år har det sidste års tid sovet i min seng. Fra 4 mdr sov hun I egen seng på mit værelse, og fra 10 mdr på eget værelse. Da hun var 2,5 kom hun over i junior seng, og der sov hun 1 mdr. Siden har hun været panisk bare ved tanken om at sove i sin egen seng. Men det fungerer også rigtig fint at vi begge sover i soveværelset  

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

23. december 2017

Bebe89

Profilbillede for Bebe89
Happy :-)

Min søn på 2 år sover i egen seng i soveværelset og kommer over og sover i vores seng hvis han har lyst.

Han har ikke sovet på sit eget værelse endnu. Jeg ved heller ikke hvornår han kommer til det. Indtil videre er alle tilfredse med ordningen 

Anmeld Citér

23. december 2017

migxher

Profilbillede for migxher

Vores drenge er 2,9 år og 15 måneder. Vi sover alle sammen i en stor fælles seng i soveværelset. Der er vist ikke lige udsigt til at de rykker ud lige foreløbig (: 

Anmeld Citér

23. december 2017

Julletullemor

Profilbillede for Julletullemor

Mine to piger, på 6 år og 4 år, sover sammen på eget værelse. Hos deres far sover de i hans soveværelse. Og så har vi lillebror, på 8 måneder, som sover i vores seng 

Anmeld Citér

23. december 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Begge børn sover i egen seng på eget værelse (sammen dog)

De er henholdsvis 10 måneder og 22 måneder 

Anmeld Citér

23. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hvor sover dit barn/børn?

Tænker børn i alle aldre

I deres egen seng på eget værelse.

I deres egen seng i forældres soveværelse

I forældrenes seng i forældrenes soveværelse

Eller andet ?

Uddyb gerne svar

Både i deres senge på egne værelser og i min. 

De bliver puttet i egen seng - for tiden ofte sammen i storebrors seng. 

Den lille kommer ind hver nat og sover videre i min seng. Den store kommer af og til også ind om natten. 

3og6 år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.