Hvor sover dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor sover dit barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.408 visninger
40 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2017

Anonym trådstarter

Hvor sover dit barn/børn?

Tænker børn i alle aldre

I deres egen seng på eget værelse.

I deres egen seng i forældres soveværelse

I forældrenes seng i forældrenes soveværelse

Eller andet ?

Uddyb gerne svar

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

22. december 2017

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )

Den store på 10 sover på eget værelse og har gjort det siden han var 3 - vi havde ikke værelse til ham før....

den bette på knapt 1 år sover i egen seng i vores soveværelse, og er på vej på eget værelse - det har været rode/kontor og opbevaringsværelse, så det skal bare lige ryddes op

Anmeld Citér

22. december 2017

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Pt sover min datter på 10,5 mdr. i sin tremmeseng i mit soveværelse - imens jeg ligger i gæsteværelset ved siden af. Er ved at teste om det er det rigtige for os at sove hver for sig, inden jeg slæber hendes tremmeseng ind på hendes eget værelse. Og her ser det ud til det er løsningen på de mange vågne nætter 

Anmeld Citér

22. december 2017

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Anonym skriver:

Tænker børn i alle aldre

Eller andet ?

Uddyb gerne svar

Min datter på 4,5 år sover i vores soveværelse. Nogle gange i sengen og andre gange på en madras. Det er ikke sket ret mange gange, at hun har sovet på eget værelse i egen seng. Vores søn på knap 9 måneder ligger i vores seng og sover. Vi trives godt med at samsove. 

Anmeld Citér

22. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Anonym skriver:

Tænker børn i alle aldre

Eller andet ?

Uddyb gerne svar

Min søn er 2 år og sover i tremmeseng på mit værelse. Det gør han fordi vi bor i en 2 værelses så vi deler soveværelse. 

Vil ikke have ham i min seng da han ligger og karter rundt hele tiden og han har klumpfod. Så han sover med en speciel metalskinne på benene og den gør hamrende ondt at blive sparket med hehe

Anmeld Citér

22. december 2017

Loa

Profilbillede for Loa
Foto
kan ikke ønske mig mere :)

Pige på 7, sover i egen seng på eget værelse. Sniger sig en gang i mellem ind til os

Pige på 15 måneder sover i egen seng på eget værelse.

De sover suverænt bedst og igennem på deres eget værelse

Anmeld Citér

22. december 2017

FruStolpe

Profilbillede for FruStolpe

Begge vores har sovet i egen seng på eget værelse fra dag 1. 

Men ind til de stoppede med at spise om natten ca ved 6-7 måneder, sov jeg i en seng på deres værelse. 

Derefter har de sover alene, og det har aldrig givet anledning til problemer, og alle får deres søvn. Hvilket bestemt ikke er tilfældet hvis de sover hos os. Jeg hader børn i sengen, får ganske enkelt ikke sovet. Så det sker kun ved sygdom, men det er en selvfølge hos os. ��

De er 7 og 3.5år 

Anmeld Citér

22. december 2017

Lillefis90

Profilbillede for Lillefis90

Hun sover på i egen seng på eget værelse.. hun er 3.. hun kommer dog ind engang imellem. 

Anmeld Citér

22. december 2017

helle85

Profilbillede for helle85
Anonym skriver:

Tænker børn i alle aldre

Eller andet ?

Uddyb gerne svar

Min datter på 10 sover i sin egen seng, på eget værelse, det har hun gjort siden hun var ca et halvt år. Før det sov hun i sin seng der stod op af vores seng.

Hun har aldrig kunne sove hos os, hun skal være meget syg før hun kan sove inde hos os. hun har prøvet en del gange men da hun vågner hele tiden så vælger hun somregl selv at gå ind i sin egen seng.

Jeg tror hun vågner af at vi snoker og trækker vejret, da hun sover meget let.

Min søn på 11 år sov hos os det første år og Har efter det altid faldet i søvn i sin egen seng, også er han kommet ind hos os om natten, nu kommer han ind til os i de perioeder hvor han har brug for ekstra tryghed, han sover dog på en madres på gulvet og det har han gjort siden han var 4-5 år.

Nogen gange kan der gå uger imellem og andre gange er det hverdag.

Han er letter mental lider af selektiv mutisme og har lettet autisme inden for alle spektrum, så han er meget sensentiv.

han få lov til det så længe han har brug for det, jeg tænker det stoppe nå han ikke har brug for den ekstra tryghed mere.

Anmeld Citér

22. december 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Den store på 4 år sover i egen seng på eget værelse, men kommer ind i smørhullet næsten hver nat ud på de små timer.

Den lille på halvanden måned sover i egen seng i soveværelset his os, og det gør hun nok til hun er 1,5-2 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.