Julegaver til børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2017

Lje

Profilbillede for Lje
Ms.Momo skriver:

Er I færdige med julekøbene endnu? 

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags.Må jeg høre hvad I har købt/giver jeres børn i julegave? Og hvor meget har I ca brugt (pr barn)?

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags. Der fik min søn (bliver 10 i jan) en cykel og min datter (på 3 år) fik Panduro Dough.

På lørdag, hvor det kun bliver min kæreste, mig og vores datter, der får hun en dukkehøjstol.

Cyklen er købt brugt og med nye lygter, lås og dæk løber den op i 250-350 kr. Elises gaver har kostet 200 kr.

Håber I alle får en rigtig god jul. 

Vores søn på 2,5 får intet. Han skulle have haft en speciel dukke men den fik han i stedet, da han var syg her op til jul.

Til gengæld er resten af begge vores familier gået all in i vildskab. Så han lider ikke. Og vores gave gjorde mere gavn tidligere på ugen, hvor den til gengæld bragte lykke.

Vi har brugt 650 kroner. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. december 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her har vi 3 børn.. vi har nok brugt. Ca 1500kr,  men det er nok mere fordi de i år ikke får for særlig mange... 

men drengene får hver et spil til Ps4 og en controller, da de gamle er ødelagte.. derudover får den lille Paw patrol lastbilen og den store får nok gavekort til steam...

Tøsen får støvler, taske og en maguritte ring, alt sammen noget som er på hendes ønske liste.. hun er 18..

Anmeld Citér

21. december 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
StineW79 skriver:

Vi har også kigget på de illustreret Harry Potter bøger, til Thea. Men puha syntes godt nok 400kr er dyrt, pr bog! Har i fundet dem billiger? Vh Stine 

Er medlem hos Saxo og har fået den til lidt under 300

Anmeld Citér

21. december 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl
Ms.Momo skriver:

Hvor har du købt knivene? Vores datter elsker at være med i køkkenet, men det er så voldsomt med almindelige knive. 

kitchen4kids.dk 

Der står rigtig fin beskrivelse af hvilke knive der er gode til bestemte aldersgrupper. Har dog set at nogle enkelte ønskebørn også forhandler 

Anmeld Citér

21. december 2017

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella
Lje skriver:

Vores søn på 2,5 får intet. Han skulle have haft en speciel dukke men den fik han i stedet, da han var syg her op til jul.

Til gengæld er resten af begge vores familier gået all in i vildskab. Så han lider ikke. Og vores gave gjorde mere gavn tidligere på ugen, hvor den til gengæld bragte lykke.

Vi har brugt 650 kroner. 

Hvilken dukke er det? Hvis jeg må spørge 

Anmeld Citér

21. december 2017

Lje

Profilbillede for Lje
Dorthe1986 skriver:

Hvilken dukke er det? Hvis jeg må spørge 

Ja da.

Den er fra Hey Sunshine. Hun laver ret fine ting. Vores søn finder bedre ro med en lidt tungere dyne (har vi lige luret) og så har jeg bestilt en lidt tungere dukke, som hun har syet ud fra ønsket om yndlings-tegneseriefigur. Hun laver nemlig dukker på mål (fx til for tidligt fødte), så jeg krydser for, at også en lidt tungere dukke, vil hjælpe roen til at indfinde sig hurtigere til putning.

Vh. 

Anmeld Citér

22. december 2017

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella
Lje skriver:

Ja da.

Den er fra Hey Sunshine. Hun laver ret fine ting. Vores søn finder bedre ro med en lidt tungere dyne (har vi lige luret) og så har jeg bestilt en lidt tungere dukke, som hun har syet ud fra ønsket om yndlings-tegneseriefigur. Hun laver nemlig dukker på mål (fx til for tidligt fødte), så jeg krydser for, at også en lidt tungere dukke, vil hjælpe roen til at indfinde sig hurtigere til putning.

Vh. 

Tak for svar. Hvor lyder det bare fint 

Anmeld Citér

22. december 2017

Benjamins'mor

Dorthe1986 skriver:

Hvor smart, det skal jeg vidst blive bedre til

Jeg købte også julegaver til børnene på jollyroom, det var d. 20 oktober og der var 70% på to af gaverne, købte for 360kr til hvert barn og det havde nok været 1500kr pr barn uden rabat. 

Købte derudover også vinterstøvler til dem derinde til 40% rabat. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.