Julegaver til børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.965 visninger
47 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Er I færdige med julekøbene endnu? 

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags.Må jeg høre hvad I har købt/giver jeres børn i julegave? Og hvor meget har I ca brugt (pr barn)?

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags. Der fik min søn (bliver 10 i jan) en cykel og min datter (på 3 år) fik Panduro Dough.

På lørdag, hvor det kun bliver min kæreste, mig og vores datter, der får hun en dukkehøjstol.

Cyklen er købt brugt og med nye lygter, lås og dæk løber den op i 250-350 kr. Elises gaver har kostet 200 kr.

Håber I alle får en rigtig god jul. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. december 2017

Mysonsmama

Er I færdige med julekøbene endnu? 

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags.Må jeg høre hvad I har købt/giver jeres børn i julegave? Og hvor meget har I ca brugt (pr barn)?

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags. Der fik min søn (bliver 10 i jan) en cykel og min datter (på 3 år) fik Panduro Dough.

På lørdag, hvor det kun bliver min kæreste, mig og vores datter, der får hun en dukkehøjstol.

Cyklen er købt brugt og med nye lygter, lås og dæk løber den op i 250-350 kr. Elises gaver har kostet 200 kr.

Håber I alle får en rigtig god jul. 

Glædelig jul først og fremmest  ..

Det lyder til at være gode gaver dine børn har fået 

Mit barn er næsten 4 måneder og har 7 gaver (lidt tøj, legetøj, babysvømning, bade ting, aktivitetstæppe osv) , jeg er måske gået lidt crazy..  Har brugt cirka 3000..

Anmeld Citér

19. december 2017

Mom

Profilbillede for Mom

Vores den store (16 år til januar) får sin første barbermaskine og kontanter.

Den mellemste får et træningssæt og kontanter.

Vores yngste får et jogginsæt og kontanter.

De får for ca. 1.200 kr hver.

Glædelig jul 

Anmeld Citér

19. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

En action figur og en udklædnings hat og en bluse til den store. En kjole og legemad - delt i 2 gsver - til den mindste.

de får for 400 til den store og 300 til den lille. Går ikke op i at det er lige beløb. Mere at de får lige antal gaver. De har ikke begreb om penge endnu alligevel  

Anmeld Citér

19. december 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Glædelig jul! Lækre gaver jeres unger får! 

Vores dreng på 3 år får Lego til 99,- (nedsat fra 500) og en Nerf pistol til 169 (nedsat fra 600)

han har intet begreb om penge, men jeg ved han bliver lykkelig for de ting, og mor her er glad for gode tilbud!

Anmeld Citér

19. december 2017

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella
EBK skriver:

Glædelig jul! Lækre gaver jeres unger får! 

Vores dreng på 3 år får Lego til 99,- (nedsat fra 500) og en Nerf pistol til 169 (nedsat fra 600)

han har intet begreb om penge, men jeg ved han bliver lykkelig for de ting, og mor her er glad for gode tilbud!

Hvor har du dog fundet de lækre tilbud henne?

Anmeld Citér

19. december 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi har to sønner på 5 og 10 år.

Af os får de:

Den mindste: Captain America udklædningsdragt, noget tøj og en Ipad

Den største; Noget tøj, hørebøffer til playstation og en bærbar computer.

De får vel ca. for 3.000 kr. hver i år. (den store lidt mere?)

Vi hænger os ikke i beløbene - sidste år fik den lille et Nerfgun, en fodbold og dykkerbriller og den store fik fodboldsæt og et fjernsyn.

Anmeld Citér

19. december 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Min 3,5 årig får et anlæg fra frost med 2 mikrofoner på hvor man kan optage op til 10 sange til 450 kr 

Og min 2 årig får et dukkehus med nogle dyr til 400 kr 

Så var det ikke meningen de skulle have mere men så fandt jeg en prinsesse sofia dukke med 3 dyr i sat ned fra 499 kr til 149 kr og så var der yderlig 25% på så valgte at købe en til hver ��  

Så min 3.5 årig får for 561 kr ca

Og min 2 årig får for 512 kr  

Vi havde enlig en max grænse på 500 kr per barn 

Anmeld Citér

19. december 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
Dorthe1986 skriver:

Hvor har du dog fundet de lækre tilbud henne?

JollyRoom tilbage i september. Der havde de mega gode tilbud på Lego.. Det oplever jeg ofte de har. 

Nerf var på sådan en lille skummel hjemmeside, og der prismatchede jeg bare hos Fætter BR. 

Det var i oktober. 

Min erfaring er det er meget billigere på nettet, og jeg tjekker altid Pricerunner. Hvis jeg synes siden virker skummel, så prismatcher jeg bare. Super nemt!

på samme måde har jeg købt gaver fra bedsteforældre til alle ungerne, hvor de har f.eks sparet 70% på en cykel hos JollyRoom, nerf nedsat fra 800 til 130, PJ Masks nedsat fra 150 til 80, Spil til 80 i stedet for 150.

sådan gør jeg altid.

Anmeld Citér

19. december 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Vi har stadig ikke købt til vores og ved helt ærligt ikke om vi gør. De får så meget fra bedsteforældre, så tænker at vores gaver er det praktiske de ikke får i gave, men som de skal have alligevel 

de er så små, så de har ikke forstand på hvem de får hvad fra og hvornår  (10 måneder og 22 måneder).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.