Julegaver til børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2017

tossen93

Min datter får schleich ridecenter, til 599 kr. (Så har hun noget at ønske sig fremover)

To bøger (20 kr. Stk.) og en madkasse (30 kr.). Så lige under 700.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Min datter på 6 måneder får så rigeligt fra resten af familien. Jeg har købt hende en bog til 70 kr. 

Anmeld Citér

19. december 2017

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min søn på 11år, får en FC Barcelona klub T-shirt, en fodbold med snor (til at øve tricks), et brugt spil til xbox som han ønsker sig og så billetter til MGP (dog sammen med mig)  

Alt, på nær billetterne er købt på tilbud 

Anmeld Citér

20. december 2017

Anonym

Ms.Momo skriver:

Er I færdige med julekøbene endnu? 

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags.Må jeg høre hvad I har købt/giver jeres børn i julegave? Og hvor meget har I ca brugt (pr barn)?

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags. Der fik min søn (bliver 10 i jan) en cykel og min datter (på 3 år) fik Panduro Dough.

På lørdag, hvor det kun bliver min kæreste, mig og vores datter, der får hun en dukkehøjstol.

Cyklen er købt brugt og med nye lygter, lås og dæk løber den op i 250-350 kr. Elises gaver har kostet 200 kr.

Håber I alle får en rigtig god jul. 

Mine 4 børn får 

pige på 10 : en brugt PlayStation 3, spil til den og min gamle ifone 5 

dreng på 7 :får en brugt PlayStation 3 spil til den og en brugt ipad 

pige på 5 : får drenge babyborn, MC stuffens læge sæt og en dagbog hun selv kan pynte 

pige på 22 mdr : får pige babyborn, duplo klodser og en stor Gustav gris bamse ( gurlig gris ) 

jeg startede allerede i starten af året med at finde de dyre spille maskiner til ingen penge 

den ene PlayStation er min kærestes gamle PlayStation 

Anmeld Citér

20. december 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

min datter får så mange gaver til jul. Hun er 3, og har lige haft fødselsdag, så jeg ved, at mange kommer med 2 gaver til hende. 

Jeg er derfor i tvivl om, vi skal give hende, da vi har prøvet nogle år, at børnene ikke har kunne rumme alle gaverne.

men hvis det er så tror jeg, det bliver noget puslespil af en art til 150-300 kr. Ellers ryger det ind på hendes konto.

Anmeld Citér

20. december 2017

binna

Profilbillede for binna
tossen93 skriver:

Min datter får schleich ridecenter, til 599 kr. (Så har hun noget at ønske sig fremover)

To bøger (20 kr. Stk.) og en madkasse (30 kr.). Så lige under 700.

Hvor har du fundet ridecenter til den pris

Anmeld Citér

20. december 2017

Loa

Den store på 7 får Marcus og Martinus håndklæde og Just Dance til wii. Og en halskæde af lillesøster Vel ca 5-600 tror jeg.

Lillesøster på 1 får en dukke til 130 tror jeg det var

Anmeld Citér

20. december 2017

tossen93

binna skriver:

Hvor har du fundet ridecenter til den pris

I toysRus, for et par måneder tilbage ��

Anmeld Citér

20. december 2017

Benjamins'mor

Ms.Momo skriver:

Er I færdige med julekøbene endnu? 

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags.Må jeg høre hvad I har købt/giver jeres børn i julegave? Og hvor meget har I ca brugt (pr barn)?

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags. Der fik min søn (bliver 10 i jan) en cykel og min datter (på 3 år) fik Panduro Dough.

På lørdag, hvor det kun bliver min kæreste, mig og vores datter, der får hun en dukkehøjstol.

Cyklen er købt brugt og med nye lygter, lås og dæk løber den op i 250-350 kr. Elises gaver har kostet 200 kr.

Håber I alle får en rigtig god jul. 

Min datter på 4 år får et sæt med 2 stole og 1 bord med opbevaring fra jollyroom, samt en doktor kuffert.

Min søn der bliver 7 d. 3 januar får en gokart og en æske plusplus.

De har begge fået for 360 kr. 

Jeg købte deres julegaver d. 20 oktober,

.

Anmeld Citér

20. december 2017

Clarasmor2010

Vi giver for ca 500kr Pr barn. 

Pige 7 år: får mikrofon med iphone holder på. Også en æske LEGO friends.

Pige 3 år: får Ariel dukke og interaktiv drage

Pige 1 år: Toot-Toot bilbane 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.