Julegaver til børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2017

helle85

Profilbillede for helle85

Mine børn få for rimlig meget i år, da vi har haft råd til det.

Vi har ikke noget bestemt beløb og gå heller ikke op i at børnene få for samme beløb. De få noget de ønsker sig. Og nogen gange er der stor pris forskel på de de ønsker sig. 

Min datter På 10 få en symaskine fra brother til 1100. Tilbehør til symaskinen, sytråde, saks, opbevaringsboks osv.

Og så få hun en jeva skoletaske den kostede omkring de 500 kr på tilbud (Hendes skoletaske er i stykker)

Min søn på 11 år (han er letter mental rataderet, så langt fra alders svarene) få bilbaner fra Waytoplay en 750 kr og en til 170. 

Så få han 3 stk cars3 biler købt på tilbud i Føtex til 199 kr.

Og en jeva skoletaske til omkring de 500 kr på tilbud

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. december 2017

larven

Profilbillede for larven

Min datter er 7 år. Hun får tøj. Bukser, kjole, skind jakke, nattøj og en morgenkåbe. 

Hatchimals pakke med de små æg og spillet.

little live pets skildpadde, mariehønehus og 2 mariehøner.

alt er købt med -20-30% pånær morgenkåben og kjolen.

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg har brugt, men regner med ca. 1500kr.

Anmeld Citér

19. december 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
Soonmom skriver:

Vi har stadig ikke købt til vores og ved helt ærligt ikke om vi gør. De får så meget fra bedsteforældre, så tænker at vores gaver er det praktiske de ikke får i gave, men som de skal have alligevel 

de er så små, så de har ikke forstand på hvem de får hvad fra og hvornår  (10 måneder og 22 måneder).

Vi gav ikke vores søn gave da han var 2 måneder og 14 måneder til hhv. 1 og 2 jul. 

De aner jo ikke hvad der foregår og hvem de får julegaver af 

Anmeld Citér

19. december 2017

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Min datter får en bruder brandbil og min søn lidt tøj. Vi har et budget på maks 500 pr barn og vil ikke bruge mere. Synes hurtigt det bliver en forbrugs og prestige fest

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

19. december 2017

anonym12

Profilbillede for anonym12

Vores dreng på 2 år får et par hørebøffer til 170kr og ikke andet (jo en lille ting fra julemanden til 50kr). Han har SÅ meget legetøj og får også mere af andre givere til jul, så i år får han ikke andet fra os

Anmeld Citér

19. december 2017

migxher

Profilbillede for migxher

Vores ældste på 2,5 han får en fjernstyret bil og noget lego dublo, har får for 350 ca, den lille på 15 måneder får en lastbil med 3 biler i, han får for 250 (: Og så får de også 4 gaver hver fra bedsteforældre og deres tante. Og det synes jeg er helt fint. 

Anmeld Citér

19. december 2017

Michfich

Profilbillede for Michfich
Elsker min lille ny familie

Vores dreng på 2 år og 9 måneder får en Paw patrol bil med en hund i fordi han elsker det for tiden. Det kostede 350kr. Far faldt så også også en lege boremaskine som sønnen bare måtte eje så han kunne gå og lege med at reparere ting (snakker han meget om) og den kom så med i puljen og kostede 150kr. 

Så fra os får han for 500kr i år. Vi hænger os ikke i priser men vil ikke nødvendigvis bruge spidsen af en jetjager, når vi ved at mindre gør ham lige så lykkelig. Sidste år fik han to “hjelme”, en brandmand og en byggemand og de er stadig favoritter herhjemme. De kostede måske 150kr til sammen. 

Han får jo også rigeligt af bedsteforældrene, de er slet ikke til at styre 

Anmeld Citér

19. december 2017

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella
EBK skriver:

JollyRoom tilbage i september. Der havde de mega gode tilbud på Lego.. Det oplever jeg ofte de har. 

Nerf var på sådan en lille skummel hjemmeside, og der prismatchede jeg bare hos Fætter BR. 

Det var i oktober. 

Min erfaring er det er meget billigere på nettet, og jeg tjekker altid Pricerunner. Hvis jeg synes siden virker skummel, så prismatcher jeg bare. Super nemt!

på samme måde har jeg købt gaver fra bedsteforældre til alle ungerne, hvor de har f.eks sparet 70% på en cykel hos JollyRoom, nerf nedsat fra 800 til 130, PJ Masks nedsat fra 150 til 80, Spil til 80 i stedet for 150.

sådan gør jeg altid.

Hvor smart, det skal jeg vidst blive bedre til

Anmeld Citér

19. december 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

Vores søn på 2 (3 til feb) får en Audi tt elbil til 1300kr. Vores datter på 5 (6til feb) får et el løbehjul til 1000kr og vores søn på 11 får et el skateboard til 900kr. Derudover køber vi gaver fra børne til hinanden og de giver hinanden for ca 150kr så det er ca 900kr. 

Anmeld Citér

19. december 2017

Thea14

Vores søn er kun 3 mdr. Og får ingen gave af os juleaften.

Vores datter på 4 år, for 3 småting (en bog, en figur og noget My little pony, som max har koster 200kr til sammen). Hun har så også fået kalendergaver hele december (til max 40kr pr. Gave). - må indrømme at jeg syntes det er lettere overdrevet at bruge flere tusinde kroner på en enkelt julegave. Blev en smule forarget over at min mor har købt for 1500kr til vores datter. Men folk må jo selv om hvad de bruger deres penge på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.