Julegaver til børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2017

Lunae

Profilbillede for Lunae
elsker sin skønne familie :o)

Her går vi ikke så meget op i budgettet, men mere at de får noget de ønsker sig. Vi har haft svært ved at begrænse os (læs mig), men i år synes jeg at jeg har været god.

Min datter på 7år får en djeco snekugle og en tøsetur med mig ind og se Narnia, samt en tur på restaurant.

Min søn på 4,5 år får en skraldebil, en transporter med biler, et sæt sengetøj og en racerbil, som kan vende sig når den rammer væggen.

Min søn på 8 mdr får wooden story klodser, tre bolde fra bobles og en lille Bodil Kjær elefant.

Tror alle gaverne ligger omkring de 500 kr. 

Vi har derudover købt en tur til Lalandia til foråret + vi rejser en uge til Skotland i vinterferien. Vores børn mangler ingenting og vil rigtig gerne bare have oplevelser. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. december 2017

Mamalou

Profilbillede for Mamalou

Min søn på 6 år får et par 'sneakers støvler’ med lys i, Mindcraft spil til PS4 og et bordfodboldsbord. Ca. for 1000 kr. 

Min datter på 4 måneder får et spejl på hjul, en rangle og en bold med lyd og bevægelser. For ca. 500 kr. 

Jeg går ikke så meget op i hvor meget de får for, udover der selvfølgelig er en øvre grænse Det samme gælder beløb, det skal nødvendigvis heller ikke være det samme. Jeg vil bare gerne at de får noget de bliver glade for.  

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Anmeld Citér

20. december 2017

Anonym

Altså - vores datter får jo det hun "ønsker" sig løbende gennem året, da hun stadig er så lille at interesserne skifter meget hurtigt. 

Så til jul får hun en brugt dukke, der kan kravle til 99kr... og det er kun fordi der skal være lige mange gaver til børnene �� Ellers var tanken, at det var lige meget - for hun får af bedste/olde/tanter/moster osv 

Anmeld Citér

20. december 2017

Flomama

Profilbillede for Flomama

ja vi er færdige har brugt omkring 5.000 kr, har kun et barn  

han får en El atv, lego city og nattøj 

Anmeld Citér

21. december 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
Ms.Momo skriver:

Er I færdige med julekøbene endnu? 

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags.Må jeg høre hvad I har købt/giver jeres børn i julegave? Og hvor meget har I ca brugt (pr barn)?

Herhjemme nåede vi lige at få købt de sidste inden vi skulle holde jul i lørdags. Der fik min søn (bliver 10 i jan) en cykel og min datter (på 3 år) fik Panduro Dough.

På lørdag, hvor det kun bliver min kæreste, mig og vores datter, der får hun en dukkehøjstol.

Cyklen er købt brugt og med nye lygter, lås og dæk løber den op i 250-350 kr. Elises gaver har kostet 200 kr.

Håber I alle får en rigtig god jul. 

Nej det er jeg/vi ikke - synes der er utrolig svært i år. Tiden har været ikke eksisterende eller jo den har været der men har prioriteret anderledes. Ja igen i år må jeg erkende, at drømmen om den rolige december, hvor vi bager, hygger osv. Ikke blev opfyldt - ikke fordi vi stresser over juleting, men fordi børnene er hængt op af deres fritidsinteresser, mit arbejde har fyldt en del og ja så gør mørket bare, at vi har mindre energi.

Jeg aner ikke hvad gaverne bliver præcis og hvad de kommer til at koste. 

Den store på 14 skal til NY til påske, så hun får en gave der stråler af det: dollars, tøj, rejseting mm. Der mangler jeg tøj, men nøj det er svært til en på 14. Og så mangler jeg en bog til hende, for alle får en bog hvert år, plus en gave fra julemanden.

Den mellemste på 10 er nem for han ønsker sig: magic card, Warhammer og LEGO Star wars. Han får kabalemysteriet af gaarder og en Harry Potter aktivitets bog af julemanden. Vil tro det rammer lidt over 500

den mindste er rædselsfuld, han ønsker sig kun FIFA 18 og frem til i dag har jeg nægtet, men kan være vi ender der - synes det er noget pjat man skal have er nyt spil hvert år. Han får Harry Potter 3 illustreret som bog og ligesom storebror en Harry Potter aktivitetsbog. Han ønsker sig også LEGO ninjago så må ud og kigge i dag, nå ja og nye fodboldstøvler (han er fodbold dreng med stort F og laver ikke andet stort set)

Anmeld Citér

21. december 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Vi har egentlig et gavebudget der hedder 1000 kr pr barn men i år får de kun for ca 500 hver. Vi mangler simpelthen ønsker, og med bedste/oldeforældre og en onkel der også giver for mange penge så ville vi drukne i plastik hvilket vi bestemt ikke er interesseret i. Penge har de rigeligt af på deres opsparing og haven mangler heller ikke noget.. De er endnu for små til de vilde oplevelser men så må vi da købe et ekstra årskort til den store nu her når hun bliver 3 til marts. 

Vi har købt børne køkkenknive og en saks til hende på 2,9 år og til hende på 4 mdr har vi købt en weekend og toilettaske. Julemanden kommer med noget minniemouse legetøj og badedyr til lillesøster. 

Anmeld Citér

21. december 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
jjuhl skriver:

Vi har egentlig et gavebudget der hedder 1000 kr pr barn men i år får de kun for ca 500 hver. Vi mangler simpelthen ønsker, og med bedste/oldeforældre og en onkel der også giver for mange penge så ville vi drukne i plastik hvilket vi bestemt ikke er interesseret i. Penge har de rigeligt af på deres opsparing og haven mangler heller ikke noget.. De er endnu for små til de vilde oplevelser men så må vi da købe et ekstra årskort til den store nu her når hun bliver 3 til marts. 

Vi har købt børne køkkenknive og en saks til hende på 2,9 år og til hende på 4 mdr har vi købt en weekend og toilettaske. Julemanden kommer med noget minniemouse legetøj og badedyr til lillesøster. 

Hvor har du købt knivene? Vores datter elsker at være med i køkkenet, men det er så voldsomt med almindelige knive. 

Anmeld Citér

21. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Nej det er jeg/vi ikke - synes der er utrolig svært i år. Tiden har været ikke eksisterende eller jo den har været der men har prioriteret anderledes. Ja igen i år må jeg erkende, at drømmen om den rolige december, hvor vi bager, hygger osv. Ikke blev opfyldt - ikke fordi vi stresser over juleting, men fordi børnene er hængt op af deres fritidsinteresser, mit arbejde har fyldt en del og ja så gør mørket bare, at vi har mindre energi.

Jeg aner ikke hvad gaverne bliver præcis og hvad de kommer til at koste. 

Den store på 14 skal til NY til påske, så hun får en gave der stråler af det: dollars, tøj, rejseting mm. Der mangler jeg tøj, men nøj det er svært til en på 14. Og så mangler jeg en bog til hende, for alle får en bog hvert år, plus en gave fra julemanden.

Den mellemste på 10 er nem for han ønsker sig: magic card, Warhammer og LEGO Star wars. Han får kabalemysteriet af gaarder og en Harry Potter aktivitets bog af julemanden. Vil tro det rammer lidt over 500

den mindste er rædselsfuld, han ønsker sig kun FIFA 18 og frem til i dag har jeg nægtet, men kan være vi ender der - synes det er noget pjat man skal have er nyt spil hvert år. Han får Harry Potter 3 illustreret som bog og ligesom storebror en Harry Potter aktivitetsbog. Han ønsker sig også LEGO ninjago så må ud og kigge i dag, nå ja og nye fodboldstøvler (han er fodbold dreng med stort F og laver ikke andet stort set)

Vi har også kigget på de illustreret Harry Potter bøger, til Thea. Men puha syntes godt nok 400kr er dyrt, pr bog! Har i fundet dem billiger? Vh Stine 

Anmeld Citér

21. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her får begge unger nye løbehjul.  En sengehimmel, til at sætte på sengen, så det er et lille "telt"

Så får de begge lego. 

Og Alberte får et par T-shirts. 

De ønsker sig det samme, på trods af 4 års forskel. Vh Stine 

Anmeld Citér

21. december 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP

Min datter på 6 får et løbehjul med lys og gnister til 450 kr (købt da der var 25 % i BR) og min søn på 3 år får et Playmobil sørøverskib til 300 kr (købt i Bilka, da de havde %'er). Min datter spurgte selv om hun måtte give lillebror et Pawpatrol håndklæde...- og det fandt jeg i Bilka til ingen penge - 60 kr mener jeg og så købte jeg hatcimals æg (de små med hjerter på) som er fra ham til hende, til 75 kr ca ! Glædelig jul !! :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+