Renée88??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

Halbschön

Tanja.. skriver:

Intet at frygte   Har født 2 store drenge over 4 kg  Jeg er selv en ret spinkel pige og der har ingen problemer været med at føde .. Desuden siget man jo at de taber sig når man går over tid , der er jo ikke så meget næring derinde mere ....

Min har så ikke tabt sig overhovedet.. Han blev vægt scannet lige omkring terminen til 4kg.. og i mandags til 4,5kg.. så han spiser stadig en masse...

håber bare at jeg kan selv, selvom jeg frygter det lidt efterhånden, men det er jo nok bare min bekymring om den forestående fødsel, samt at den læge jeg var til en af gangene, sagde at det ikke var sikkert jeg kunne selv hvis han blev for stor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Mca<3

Renée88 skriver:

Min har så ikke tabt sig overhovedet.. Han blev vægt scannet lige omkring terminen til 4kg.. og i mandags til 4,5kg.. så han spiser stadig en masse...

håber bare at jeg kan selv, selvom jeg frygter det lidt efterhånden, men det er jo nok bare min bekymring om den forestående fødsel, samt at den læge jeg var til en af gangene, sagde at det ikke var sikkert jeg kunne selv hvis han blev for stor..

Jamen rolig  Du kan slet ikke stole på de vægt scanninger og slet ikke sidst i graviditeten ...  Jeg rendte til vægt scanninger med min den sidste og han blev tippet til 3600 han vejede så 4350 . De fortalte mig man ikke kunne stole på dem til sidst da der ikke var så meget plads at måle på .. Jeg har født 2 drenge over 4 kg og en pige på 3400 det var klart hende på 3400 der var værst at føde ..

Anmeld

14. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Dutte84 skriver:

Jeg synes jeg har hørt, at når barnet når 4 kg - Så man ikke føde selv..

Jeg har en kusine, hun har tre unger, hun har fået KS ved dem alle, da de vejede 4 kg..

Jeg fødte Lina normalt og hun vejede 4050 g. Min søster fik en pige på 4900 g og hun fødte hende også normalt.

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Katja... skriver:

Jeg fødte Lina normalt og hun vejede 4050 g. Min søster fik en pige på 4900 g og hun fødte hende også normalt.

Okey.. Som en skrev tidligere, kan det jo være meget forskelligt..

Anmeld

15. oktober 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Okey.. Som en skrev tidligere, kan det jo være meget forskelligt..

Nemlig, og det er sikkert også bare mig der er enormt nervøs for fødslen generelt

Anmeld

15. oktober 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Nemlig, og det er sikkert også bare mig der er enormt nervøs for fødslen generelt

Du har lov til at være nervøs - Det er der slet ikke nogen der kan bestemme om du skal eller ej...

Anmeld

15. oktober 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Du har lov til at være nervøs - Det er der slet ikke nogen der kan bestemme om du skal eller ej...

Nemlig - tak søde!

Anmeld

15. oktober 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Nemlig - tak søde!

Det var så lidt...

Anmeld

15. oktober 2009

Nanna1985

Pøj Pøj med det  Håber sørme snart at i har jeres lille dejlige prins i jeres arme

Anmeld

15. oktober 2009

memuffin

Renée88 skriver:

Nemlig - og derfor vil jeg meget gerne snart ha det overstået! Frygter at han er for stor til at jeg selv kan føde ham..

Det kan det... liam vejede 4.8 da han blev født...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.