Renée88??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

Halbschön

christina2412 skriver:

ja må også indrømme 4500 g det er godt nok en pæn størrelse at skal have ud pu ha 

christina 35+6

Nemlig - og derfor vil jeg meget gerne snart ha det overstået! Frygter at han er for stor til at jeg selv kan føde ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Halbschön

Rosa skriver:

Ejj da! Masser af c-vitamin, dvs. citron, chili, blåbær / hyldebær / appelsiner og ingefær!

Rigtig god bedring, din stakkel!

Kh

Rosa

Tusind tak søde Rosa.. Er igang med alt muligt i håb om at blive frisk - og ik mindst få den fødsel igang

Knus fra den snottede og utålmodige Renée, 41+5

Anmeld

14. oktober 2009

N&J

Renée88 skriver:

Nemlig - og derfor vil jeg meget gerne snart ha det overstået! Frygter at han er for stor til at jeg selv kan føde ham..

Altså jeg blev faktisk også pænt snottet 2 dage før mit gik i gang, gik 10 dage over tid og fødte selv, med lidt hjælp fra en sugekop og en ihærdig jordmoder min datter som vejede 4620, og den eneste grund til at det hele trak ud (fra vandet gik til >Nikita var ude gik der 6½ time) var at hun ikke var roteret ordentligt.. så det burde sagtens kunne lade sig gøre.. og hvem ved det kan være det går ekstra hurtigt fordi du er gået så lang tid over..

Knuz fra Jane

Anmeld

14. oktober 2009

Halbschön

Nikitas mor skriver:

Altså jeg blev faktisk også pænt snottet 2 dage før mit gik i gang, gik 10 dage over tid og fødte selv, med lidt hjælp fra en sugekop og en ihærdig jordmoder min datter som vejede 4620, og den eneste grund til at det hele trak ud (fra vandet gik til >Nikita var ude gik der 6½ time) var at hun ikke var roteret ordentligt.. så det burde sagtens kunne lade sig gøre.. og hvem ved det kan være det går ekstra hurtigt fordi du er gået så lang tid over..

Knuz fra Jane

Håber der snart sker noget så... Min skulle vist ligge helt nede i bækkenet, så han skulle vist ligge så klar som han overhovedet kan... Meen iiih... Nu må der godt snart ske noget... 12 dage over og en kæmpe basse

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Jeg synes jeg har hørt, at når barnet når 4 kg - Så man ikke føde selv..

Jeg har en kusine, hun har tre unger, hun har fået KS ved dem alle, da de vejede 4 kg..

Anmeld

14. oktober 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Jeg har en kusine, hun har tre unger, hun har fået KS ved dem alle, da de vejede 4 kg..

Dem jeg kender som har født nogen over 4 kg, der har det været fordi at de ere blevet vurderet til under 4kg... Fx også hende Camilla fra De Unge Mødre.. Hendes nummer 2 blev skønnet til 3500g.. Han  var 4690 da han kom ud... Og nu er min 4500g - måske lidt større nu, og jeg er virkelig nervøs for om jeg kan selv efterhånden... Vil være ked af at ligge i fødsel i mange timer for at det hele så skal ende i aks.. så hellere få atvide nu er de vil forløse ham ved pks... 

Anmeld

14. oktober 2009

Kaufie

Dutte84 skriver:

Det er ikke rigtigt - masser af børn på 4+kg fødes "normalt".

Det kan være din kusine er meget smal, så hun ikke ville kunne føde et 3kg barn normalt alligevel.

Anmeld

14. oktober 2009

christina2412

Dutte84 skriver:

min far fik en efternøgler her for 8 år siden, hun vejede 4850 g og hendes mor fødte hende alm. hvis alt ser fint ud, tror jeg altså ikke de bare laver kejsersnit.

christina 35+6

Anmeld

14. oktober 2009

Mca<3

Intet at frygte   Har født 2 store drenge over 4 kg  Jeg er selv en ret spinkel pige og der har ingen problemer været med at føde .. Desuden siget man jo at de taber sig når man går over tid , der er jo ikke så meget næring derinde mere ....

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Kaufie skriver:

Det er ikke rigtigt - masser af børn på 4+kg fødes "normalt".

Det kan være din kusine er meget smal, så hun ikke ville kunne føde et 3kg barn normalt alligevel.

Så har jeg det på det rene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.