Renée88??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2009

4xGreve

følger spændt med...

Sender dig en masse VeStøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

christina2412

pu ha kan sørme godt forstå du gerne vil have der snart sker noget.  virkelig finger for dig. tanken om hvis jeg skal gå så meget over tiden åh det klare jeg da ik  jeg er allerede utålmodig nu.

var der slet ikke tegn på noget? 4500 det er en stor baby du har der i maven nu. 

du får lige en masse vestøv her fra mig også  

christina 35+5

Anmeld

13. oktober 2009

Winnie

Ve-støv fra mig også held og lykke

Anmeld

13. oktober 2009

Maise

Renée88 skriver:

.....lidt har du ret! jeg har været på fødegangen hele dagen idag for at blive undersøgt mhp igangsættelse... "lille"manden blev idag scannet til at veje 4500g og i det samme sagde lægen "Renée, vi sætter dig igang i aften, der er ingen grund til at han blir større".. Efter 4 timer på FG og diverse undersøgelser kunne jeg tage hjem og skulle så ringe derind sidst på eftermiddagen for at høre om jeg skulle sættes igang i aften eller først i morgen tidlig, alt efter hvor travlt de havde.. så jeg tog hjem og kæresten og jeg lagde os til at putte og snakke om alt det der nu skulle til at ske... jeg ringede til fg og fik at vide at min fødsel skulle gå igang af sig selv, og hvis ikke skulle jeg komme derind på fredag kl 19 og blive sat igang... øøøøøøv.. nu havde vi lige forberedt os på at det var nu.. så jeg må atter læne mig tilbage i sofaen og gøre det jeg efterhånden er god til.. nemlig VENTE!! Gaaab... Kom nu veer!!

Knus Renée 41+3.

er der sket noget René ?

Anmeld

13. oktober 2009

N&J

En masse vestøv herfra...  og så lige en fødselsdagskage så lillemanden kan se at det er tid til at komme ud og fejre at han er kommet til verden..

Knuz fra Jane

Anmeld

13. oktober 2009

Mullemus86

Også en hel sæk ve-støv herfra..!

Anmeld

14. oktober 2009

JustAnotherName

Jeg vil også lige ønske god fødsel ....hvis ikke den er overstået nu?

Håber det blev/bliver en super fantastisk oplevelse.
Og stort tillykke med Jeres lille nye baby ....når altså I når dertil 

Drys, drys, drys ....... 

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Noget nyt???

Anmeld

14. oktober 2009

Ox.

Puuuha det er spændende!

Anmeld

14. oktober 2009

Halbschön

Rosa skriver:

Noget nyt???

Næææææh.... Det eneste nye er at jeg nu er blevet syg og snotforkølet.. ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.