Renée88??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

christina2412

Renée88 skriver:

Næææææh.... Det eneste nye er at jeg nu er blevet syg og snotforkølet.. ØV!

øv øv. og slet ikke tegn på noget?

christina 35+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Halbschön

christina2412 skriver:

pu ha kan sørme godt forstå du gerne vil have der snart sker noget.  virkelig finger for dig. tanken om hvis jeg skal gå så meget over tiden åh det klare jeg da ik  jeg er allerede utålmodig nu.

var der slet ikke tegn på noget? 4500 det er en stor baby du har der i maven nu. 

du får lige en masse vestøv her fra mig også  

christina 35+5

Ja det er en ordentlig basse jeg gemmer på inde i maven, så vil også meget gerne snart ha ham ud inden han blir alt for stor

Nej ikke rigtig tegn på noget endnu, JM kunne dog konstatere at min livmoderhals kun var 1,5cm.. men jeg kan ikke mærke noget endnu.. så øøøv..

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Renée88 skriver:

Næææææh.... Det eneste nye er at jeg nu er blevet syg og snotforkølet.. ØV!

Ejj da! Masser af c-vitamin, dvs. citron, chili, blåbær / hyldebær / appelsiner og ingefær!

Rigtig god bedring, din stakkel!

Kh

Rosa

Anmeld

14. oktober 2009

Halbschön

SussieOx skriver:

Hvor er det ærgeligt for jer ... Krydser alt jeg har for at du snart går i fødsel! Har i købt en bif bodystocking så?

Nej faktisk ikke.. For lige pt har BIF pillet deres baby udstyr af hjemmesiden, så nu må han vente til han blir lidt større så han kan komme i en rigtig trøje

Anmeld

14. oktober 2009

christina2412

Renée88 skriver:

Ja det er en ordentlig basse jeg gemmer på inde i maven, så vil også meget gerne snart ha ham ud inden han blir alt for stor

Nej ikke rigtig tegn på noget endnu, JM kunne dog konstatere at min livmoderhals kun var 1,5cm.. men jeg kan ikke mærke noget endnu.. så øøøv..

det da bare træls, når man så gerne vil ha guldklumpen ud  hvis der ikke sker noget til fredag, sætter de dig vel forhåbenlig igang der ik?

christina 35+6

Anmeld

14. oktober 2009

NaFe

Ihhhh vor må du bare være ved a løbe tør for tålmodighed..det ville jeg i hvert fald...smiler...

Så tons vis af ve-støv afsted til dig...

Anmeld

14. oktober 2009

Halbschön

christina2412 skriver:

det da bare træls, når man så gerne vil ha guldklumpen ud  hvis der ikke sker noget til fredag, sætter de dig vel forhåbenlig igang der ik?

christina 35+6

Jo, jeg skal møde op fredag aften kl 19 for at blive sat igang, hvis der ikke sker noget inden... Men jeg håber virkelig at der sker noget inden... Men sådan som det ser ud nu, så tvivler jeg da lidt på det... Vi er blevet enige om herhjemme at han er blevet for tyk til at komme ud

Anmeld

14. oktober 2009

Halbschön

Feluca09 skriver:

Ihhhh vor må du bare være ved a løbe tør for tålmodighed..det ville jeg i hvert fald...smiler...

Så tons vis af ve-støv afsted til dig...

tålmodighed........ hvad er det?????

Anmeld

14. oktober 2009

christina2412

Renée88 skriver:

Jo, jeg skal møde op fredag aften kl 19 for at blive sat igang, hvis der ikke sker noget inden... Men jeg håber virkelig at der sker noget inden... Men sådan som det ser ud nu, så tvivler jeg da lidt på det... Vi er blevet enige om herhjemme at han er blevet for tyk til at komme ud

ja må også indrømme 4500 g det er godt nok en pæn størrelse at skal have ud pu ha 

christina 35+6

Anmeld

14. oktober 2009

prettybutterfly

Ej hvor lyder det bare hårdt for dig!!! Håber virkelig der snart sker noget, og at du også lige VUPTI bliver rask i en fart!!!!

Krydser fingre for der snart sker noget med dig og bebsen!!! Held og lykke!!!!
Knuser og vestøv fra Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.