Renée88??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.989 visninger
60 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Mira0911

Hvordan går det med hende efterhånden? Sket noget nyt?

Eller vil han bare ikke ud og se verden an?

Nogen der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Mira0911

Jeg tror næsten Renée88 er på fødegangen...

Anmeld

12. oktober 2009

Sissel

Kl halv to i går var der ihvertfald ikke sket noget

Anmeld

12. oktober 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Hvordan går det med hende efterhånden? Sket noget nyt?

Eller vil han bare ikke ud og se verden an?

Nogen der ved noget?

.....lidt har du ret! jeg har været på fødegangen hele dagen idag for at blive undersøgt mhp igangsættelse... "lille"manden blev idag scannet til at veje 4500g og i det samme sagde lægen "Renée, vi sætter dig igang i aften, der er ingen grund til at han blir større".. Efter 4 timer på FG og diverse undersøgelser kunne jeg tage hjem og skulle så ringe derind sidst på eftermiddagen for at høre om jeg skulle sættes igang i aften eller først i morgen tidlig, alt efter hvor travlt de havde.. så jeg tog hjem og kæresten og jeg lagde os til at putte og snakke om alt det der nu skulle til at ske... jeg ringede til fg og fik at vide at min fødsel skulle gå igang af sig selv, og hvis ikke skulle jeg komme derind på fredag kl 19 og blive sat igang... øøøøøøv.. nu havde vi lige forberedt os på at det var nu.. så jeg må atter læne mig tilbage i sofaen og gøre det jeg efterhånden er god til.. nemlig VENTE!! Gaaab... Kom nu veer!!

Knus Renée 41+3.

Anmeld

12. oktober 2009

Ox.

Renée88 skriver:

.....lidt har du ret! jeg har været på fødegangen hele dagen idag for at blive undersøgt mhp igangsættelse... "lille"manden blev idag scannet til at veje 4500g og i det samme sagde lægen "Renée, vi sætter dig igang i aften, der er ingen grund til at han blir større".. Efter 4 timer på FG og diverse undersøgelser kunne jeg tage hjem og skulle så ringe derind sidst på eftermiddagen for at høre om jeg skulle sættes igang i aften eller først i morgen tidlig, alt efter hvor travlt de havde.. så jeg tog hjem og kæresten og jeg lagde os til at putte og snakke om alt det der nu skulle til at ske... jeg ringede til fg og fik at vide at min fødsel skulle gå igang af sig selv, og hvis ikke skulle jeg komme derind på fredag kl 19 og blive sat igang... øøøøøøv.. nu havde vi lige forberedt os på at det var nu.. så jeg må atter læne mig tilbage i sofaen og gøre det jeg efterhånden er god til.. nemlig VENTE!! Gaaab... Kom nu veer!!

Knus Renée 41+3.

Eeeeeej øv søde .. Jimmi må også være ved at være godt spændt?

Anmeld

12. oktober 2009

Halbschön

SussieOx skriver:

Eeeeeej øv søde .. Jimmi må også være ved at være godt spændt?

Han er MEGET spændt.. Han blev meget overvældet idag, da han kom hjem fra arbejde og lige fik ro til at tænke over at nu skulle det ske... (og det skal det jo så ikke alligevel, ØV!!)

Anmeld

12. oktober 2009

Nybagt mor

Er ved at udvikle sig til en hel føljeton, er sikker på at vi er mange der følger spændte med

Pøj pøj med det, hvis ikke før - så ihvertfald på fredag

Anmeld

12. oktober 2009

Ox.

Renée88 skriver:

Han er MEGET spændt.. Han blev meget overvældet idag, da han kom hjem fra arbejde og lige fik ro til at tænke over at nu skulle det ske... (og det skal det jo så ikke alligevel, ØV!!)

Hvor er det ærgeligt for jer ... Krydser alt jeg har for at du snart går i fødsel! Har i købt en bif bodystocking så?

Anmeld

12. oktober 2009

Pige2009

Renée88 skriver:

så jeg må atter læne mig tilbage i sofaen og gøre det jeg efterhånden er god til.. nemlig VENTE!! Gaaab... Kom nu veer!!

Knus Renée 41+3.

Uha. Jeg kender det kun alt for godt Du er endda 8 dage foran mig. Håber snart du får veer, så lillemanden kan få lov til at se dagens lys.
Held og lykke

Knus Linda 40+2

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ih hvor ER det bare spændende!!!

****Vestøv****

Knus

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.