Stop med sut, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2009

Honningblomst

lunde skriver:

det kan godt være du krummer tæer, når du ser et større barn med sut, men jeg blir skide sur, når fremmede folk siger til min datter, som er 3 år og 2 md " hvad er det du har i munden, er du ikk for gammel til at bruge sut"   blir sku så sur, når de blander sig. i dette tilfælde er der en grund til hun stadig har sin sut, og det gider jeg ikk fortælle til alle og enhver...  ikk så fedt, at sku sige min datter har en hjerneskade, og er længere tid om tingene end andre børn er.. heldigvis kan man ik se hendes skade, hun er kun længere tid om det end andre..

Lige meget hvad, så er det virkelig uhøfligt og mangel på indføling at udtale sig på den måde.

Min søn som bliver 4 år til marts, kan også finde på at have en sut med ud og der er som regel en grundt...et er i hvert fald helt sikkert og det er at det er min beslutning at han må, så skal andre kommentere det, så er det mig de skal gå til...men jeg bliver også irriteret, præcis på samme måde når mennesker foran min væksthæmmede søn omtaler ham i tredje person og står og siger han er lille og tynd...hmm...ville man sige sådan til og om et tykt barn og hvad med et tykt eller tyndt voksent menneske...ih....hvis bare mennesker magtede at tænke sig om.

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

wamse

Lærke smed sutten i sommers, da var hun 3 år og 3-4 mdr. Hun har aldrig brugt den ret meget, hun har fx aldrig brugt en i dagplejen. Har hjemme brugte hun den til at falde i søvn på. Hun var ved tandlæge, og han sagde at sutten begyndte at ændre hendes tandstilling, så i løbet af 2 dage havde hun smidt sutten og har ikke efterlyst den siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.