Har jeg handlet forkert??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Din datters reaktion og din er som den skal være. Din mand derimod er en curling forældre og led overfor dig i sin kommunikation.

hvis det er repræsentativt for hans kommunikation med dig ville jeg se efter at flytte. 

Rulle i afføring - ???!!  What the fuck..?

det at stå op for andre bør også omfatte dig - han  ødelægger da dit selvværd hvis det er hverdagskost

Mit selvværd er helt i bund... Det har jeg intet af og jeg er SÅ usikker....også derfor jeg spørger jer herinde for blev i tvivl om jeg virkelig var så forkert på den som han mener jeg er...

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. november 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123
Anonym skriver:

Mit selvværd er helt i bund... Det har jeg intet af og jeg er SÅ usikker....også derfor jeg spørger jer herinde for blev i tvivl om jeg virkelig var så forkert på den som han mener jeg er...

SMUT!!!!!!!

Anmeld Citér

29. november 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123
Smølfine123 skriver:

SMUT!!!!!!!

Det er psykisk vold i så fald

Anmeld Citér

29. november 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Det er psykisk vold i så fald

Men er det ikke vildt, at jeg godt ved det men alligevel bliver?? Er det ikke for sindssygt!!??  Jeg ved godt at det ikke er ok osv men jeg kan og inderste inde vil jeg ikke gå fra ham.... Vi har et liv sammen på over 10 år. 2 børn og så har jeg nogle dejlige svigerforældre. De er min familie... jeg har ikke andre...

Anmeld Citér

29. november 2017

L-mor

Profilbillede for L-mor
Anonym skriver:

Men er det ikke vildt, at jeg godt ved det men alligevel bliver?? Er det ikke for sindssygt!!??  Jeg ved godt at det ikke er ok osv men jeg kan og inderste inde vil jeg ikke gå fra ham.... Vi har et liv sammen på over 10 år. 2 børn og så har jeg nogle dejlige svigerforældre. De er min familie... jeg har ikke andre...

Nej, det er ikke sindssygt. Det er desværre ret almindeligt i forhold med psykisk vold. Og jeg forstår sagtens, at du ikke tør at gå. For du føler dig jo helt alene. Men problemet er netop, at du føler dig helt alene. Hvorfor har du ingen familie? Er de alle døde? Har du brudt med dem? Gad din mand dem ikke? Hvorfor har du ingen veninder? Er det fordi din mand siger, at du forsømmer din familie, hvis du bruger tid på dig selv, en hobby, arrangementer på arbejdspladsen? Eller tænker du, at det er fordi du er dum og uinteressant, så ingen gider da være veninder med dig?

Hvis dine svigerforældre er dejlige, kan du også regne med dem, hvis I går fra hinanden. Du er stadig mor til deres børnebørn og et menneske, de har kendt og holdt af i 10 år. Hvis du ikke kan regne med dem, så er de ikke så dejlige. 

Jeg siger ikke, at du skal forlade din mand. Men du skal bryde ud af din isolation. Du skal finde noget at gå til. Du skal begynde at snakke med kollegerne ved kaffemaskinen. Tal med de andre forældre i dit barns klasse. Hvis der har været veninder i dit liv eller familiemedlemmer, du engang holdt af at være sammen med, så genoptag kontakten. Har du ikke nogen at tale med, så tal med en psykolog. Du kan sige til mand, at du går til yoga. 

Og nej, du håndterede ikke situationen forkert.

Anmeld Citér

29. november 2017

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Nej, det er ikke sindssygt. Det er desværre ret almindeligt i forhold med psykisk vold. Og jeg forstår sagtens, at du ikke tør at gå. For du føler dig jo helt alene. Men problemet er netop, at du føler dig helt alene. Hvorfor har du ingen familie? Er de alle døde? Har du brudt med dem? Gad din mand dem ikke? Hvorfor har du ingen veninder? Er det fordi din mand siger, at du forsømmer din familie, hvis du bruger tid på dig selv, en hobby, arrangementer på arbejdspladsen? Eller tænker du, at det er fordi du er dum og uinteressant, så ingen gider da være veninder med dig?

Hvis dine svigerforældre er dejlige, kan du også regne med dem, hvis I går fra hinanden. Du er stadig mor til deres børnebørn og et menneske, de har kendt og holdt af i 10 år. Hvis du ikke kan regne med dem, så er de ikke så dejlige. 

Jeg siger ikke, at du skal forlade din mand. Men du skal bryde ud af din isolation. Du skal finde noget at gå til. Du skal begynde at snakke med kollegerne ved kaffemaskinen. Tal med de andre forældre i dit barns klasse. Hvis der har været veninder i dit liv eller familiemedlemmer, du engang holdt af at være sammen med, så genoptag kontakten. Har du ikke nogen at tale med, så tal med en psykolog. Du kan sige til mand, at du går til yoga. 

Og nej, du håndterede ikke situationen forkert.

Nej, han forbyder mig ikke at se andre. Jeg har 2 veninder men dem ser jeg ikke så ofte. Så har jeg min mor men hende er der også begrænset kontakt til...min far døde da jeg var 13 år. Ellers har jeg ingen anden familie.... 

Anmeld Citér

29. november 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Tjah - 2 børn på den alder og en mand der opfører sig sådan og har ødelagt sin kæreste fuldstændig. Ham kender vi jo godt herinde men du kan da godt få det samme svar igen igen igen igen....

Skrid fra ham! 

Anmeld Citér

29. november 2017

Sandratoft

Profilbillede for Sandratoft
Alma 26/6-14 27+
Anonym skriver:

Jo det er lidt vildt at du bliver, på trods af: 

- han snakker grimt til dig

- han er doven, og lader dig om det praktiske, mens han skal have sig en lur hver dag efter arbejde

- du SKAL nusse ham HELE tiden mens han sover, ellers bliver han sur 

- han beskylder dig for at det er dig der gør ham psykisk syg 

- han siger han ikke stoler på dig mere og at du ikke holder hvad du lover (fx ikke nuser ham under HELE hans lur, men istedet vover på at tage dig af dine børn)

- han fuldstændig har nedbrudt dit selvværd

- han har en vildt nederen far, som er mindst lige så stædig som ham, OG lader det gå ud over dig, så det er dig der skal komme undskyldende til ham for at få fred

- flippede ud over at jeres søn havde fået en andens par bukser på til lur, og ikke mente at du havde gjort nok, fordi du ikke havde skældt pædagogerne ud 

- osv osv

du siger i har et liv sammen, men jeg vil ikke kalde det for et liv. Jeg ved ikke hvad der skal til før din grænse er nået, men du kan være sikker på, at jeres børn både ser og hører at deres far begår psykisk vold mod deres mor, og at hun bare lader det ske.

De ser fx at deres mor skal bruger hver eftermiddag på at nusse deres far, og vælger at gøre dette istedet for at være nærværende for dem, eller endnu bedre, beder ham lette sin røv for at være sammen med hans børn. 

De ser at du accepterer hans adfærd, og hvad mon det gør ved dem? 

Anmeld Citér

29. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Din datter har handlet flot og vist hvor hendes grænse er.

Jeg ville ha gjort det samme som dig, i forhold til din datter! Din man overreagere totalt!!!

Nu ska du lære fra din sejr datter og sige fra overfor din mand. 

Med mindre du vil lære din datter, at det er helt ok og helt normalt, at man snakker grimt til dem man elsker, så forklare du din mand, at sådan snakker han ALDRIG til dig igen.

Tænker i ku ha brug for noget terapi, hvor i lære om kommunikation, grænser og forventnings afstemning.

Du siger dine svigerforældre er fantastiske osv, så måske du/i ku få lidt hjælp af dem, sådan at de ka være med til at holde ham ansvarlig, i forhold til at holde den gode tone, støtter jer begge og ik holde det hemmeligt, at det ka være et problem i jeres forhold.. Vh Stine 

Anmeld Citér

29. november 2017

Ena

Profilbillede for Ena

Hvis du er den bruger, som jeg tror du er, så har du lavet utallige tråde om, hvordan din mand behandler dig utrolig dårligt. Hver eneste gang bliver der skrevet mange indlæg om, at hans behandling af dig er helt uacceptabel. Men det virker ikke som om, der sker noget fra nogen af jeres sider. Men det virker til, du er klar over at det ikke er ok, intet gør og dermed sætter dig selv i en offerposition. Begynd at slå fra dig, få noget professionel hjælp eller kom væk. Hvis du er den bruger, husker jeg flere tråde, hvor jeg fik ondt i maven på jeres børns vegne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.