Ifølge min mand så er han meget skuffet på mig og rasende på mig. Han sagde desideret at han håber at når jeg bliver gammel så ligger jeg i mit eget afføring imens vores datter hygger sig og er ligeglad med mig, da jeg ifølge ham også er ligeglad med hende.
Sagen er den at han går i O klasse. Der er den her dreng som hun har gået i klasse med men som har rykket klasse da han er lidt “vild”. Hin kommer så og fortæller mig da jeg henter hende at han har slået hende og givet hende fingeren bare fordi hun sagde hej til ham. Jeg spørger så om hun sagde det til en voksen og det sagde hun ja til. Ergo så stoler jeg på at den voksne “tog fat i ham” for sådan noget gør man naturligvis ikke!! Og samtidig så roste jeg hende fordi hun sagde det til en voksen.
Jeg gør ikke mere ved det og kører hjem med vores datter. Det er så her at min mand bliver stiktosset på mig. Han er så skuffet over mig st jeg ikke snakker med pædagogerne (den pågældende pædagog som vores datter siger at hun sagde det til) for at høre hendes version og om hun har gjort noget ved det. Jeg er meget autoritetstro og stoler på at hun gør sit arbejde og snakker med den her dreng. Min mand mener ikke st jeg er der for vores datter og at jeg bare er ligeglad.
Jeg vil selvfølglig hvis det står på flere gange snakkede med pædagogerne om det men han mener 1 gang er for meget og nok hvilket det selvfølglig er men ja....jeg ved sku ikke.... Måske han har ret..??...
Jeg føler mig ihvertfald som en møgdårlig mor...
Så jeg vil lige høre jer af hvad I tænker?? Er jeg forkert på den?? Stoler jeg for meget på pædagogerne i SFO’en?? Og skal jeg være mere skeptisk??
Anmeld
Citér