Har jeg handlet forkert??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2017

Anonym

Smølfine123 skriver:

Tag væk - du ødelægger jo børnenes liv!  Og dig eget

Kan ikke være mere enig, det er frygteligt! Håber inderligt du smutter, og deg hele skal nok gå, du får nye venner og veninder når du får lov at komme lidt mere ud blandt andre! Kram til dig

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

1. december 2017

Ena

Profilbillede for Ena
Anonym skriver:

Ja, jeg er den bruger som mange af jer har gættet  

Kan godt forstå at i snart må være træt af mig og alle mine indlæg hvor jeg gang på gang får de samme svar.... men jeg tror det er en bekræftelse på at jeg ikke er helt dum og ved siden af. At jeg faktisk er ok og ikke er skyld i ALT. At det jeg gør og siger er ok og ikke forkert. Og jeg indrømmer jeg bruger ikke jeres svar til noget over for ham men kun en bekræftelse på/til mig selv. Derfor kommer alle de indlæg gang på gang fra mig. Jeg ved det er langt ude men hvad skal jeg gøre når jeg ikke har nogen at snakke med omkring alt det her?? 

Jeg har svært ved at tro, at nogen er trætte af dine indlæg. Det her er jo blandt andet, hvad baby.dk er til for. Selvfølgelig skal du lave de her indlæg. Du har brug for noget støtte, for det får du tydeligvis ikke hjemme.

Du er ok, men det er ikke ok at du ikke handler på de urimelige betingelser dine børn lever under. Handlede det her kun om dig, ville jeg ikke reagere som jeg gør på dine indlæg. Men der har efterhånden været så mange, ubehagelige beskrivelser af, hvordan jeres børn vokser op. Og som jeg har skrevet før, så bliver du nødt til at tage ansvaret for de børn, du har sat i verden og give dem en ordenlig og tryg barndom. De har ikke tid til at vente på, at du måske gør noget.

Det første, du kunne gøre, at søge hjælp - fx hos Mødrehjælpen. Du skriver at du ikke har nogen at tale med, det ville du få der. Ring til dem i dag. De er smadder søde, hjælpsomme og dygtige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.