Han er ikke klar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2021

Baby.mamma

Det lyder bestemt, som om han ikke ønsker et barn. Få ham til at blive mere afklaret, giv ham et ultimatum em en rums tid, hvor han må komme frem med et endeligt svar, og hvis han ikke vil, så må du nok se at komme videre uden ham. Med en kvindes alder bliver det langt fra nemmere at blive gravid med årene, og det ville være synd, hvis du endte ud med ikke at kunne få dine egne børn, eller som minimum må kæmpe for det i mange, mange opslidende år. Jeg tror og fornemmer, at han vil fortsætte ned af den sti, og trække tiden, til du en dag får øjnene op for, at det hele er løgn og han egentlig ikke har det samme ønske omkring børn, som du. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2021

AnoMor

Baby.mamma skriver:

Det lyder bestemt, som om han ikke ønsker et barn. Få ham til at blive mere afklaret, giv ham et ultimatum em en rums tid, hvor han må komme frem med et endeligt svar, og hvis han ikke vil, så må du nok se at komme videre uden ham. Med en kvindes alder bliver det langt fra nemmere at blive gravid med årene, og det ville være synd, hvis du endte ud med ikke at kunne få dine egne børn, eller som minimum må kæmpe for det i mange, mange opslidende år. Jeg tror og fornemmer, at han vil fortsætte ned af den sti, og trække tiden, til du en dag får øjnene op for, at det hele er løgn og han egentlig ikke har det samme ønske omkring børn, som du. 

Opslaget er fra 2017. Lur mig ikke de har fundet en løsning

Anmeld Citér

11. april 2021

Baby.mamma

AnoMor skriver:

Opslaget er fra 2017. Lur mig ikke de har fundet en løsning

Nå for satan, ja mon ikke. Det ville være smart af Gitte3011 og oprette en ny tråd frem for at skrive videre i en andens gammel tråd så  

Anmeld Citér

11. april 2021

AnoMor

Baby.mamma skriver:

Nå for satan, ja mon ikke. Det ville være smart af Gitte3011 og oprette en ny tråd frem for at skrive videre i en andens gammel tråd så  

Det kan vi hurtigt blive enige om. Men det kan være hun er ny herinde og ikke lige ved hvordan det fungerer  

Anmeld Citér

11. april 2021

AnoMor

Gitte3011 skriver:

Hejsa

skriver til jer fordi min kæreste for måned siden skrev han godt ville have et barn med mig  og han havde i et stykke tid tænkt over om min datter ikke skulle have en lille bro eller søster jeg blev meget glad ved tanken samtidig ved jeg ikke om han mener det.  Han siger det først skal være til januar begrund af Corona og fordi han vil have barnet skal komme oktober fordi han synes kunne være sjovt hvis det passet med hans fødselsdag.

mit spørgsmål er hvordan ved om han virkelig mener det eller det bare snak.

Mvh Gitte

Det er nok bedst du opretter din egen tråd i stedet for at benytte de gamle  

Anmeld Citér

11. april 2021

Baby.mamma

Det er nok bedst du opretter din egen tråd i stedet for at benytte de gamle  

Anmeld Citér

11. april 2021

Baby.mamma

AnoMor skriver:

Det kan vi hurtigt blive enige om. Men det kan være hun er ny herinde og ikke lige ved hvordan det fungerer  

Ja, det er hun også Fint du lige skriver til hende, ellers får hun nok ikke så meget eller rigtig respons på sit spørgsmål, da man jo læser spørgsmålet fra trådstarter, når man kommer ind og ser tråden

Anmeld Citér

11. april 2021

AnoMor

Baby.mamma skriver:

Ja, det er hun også Fint du lige skriver til hende, ellers får hun nok ikke så meget eller rigtig respons på sit spørgsmål, da man jo læser spørgsmålet fra trådstarter, når man kommer ind og ser tråden

Nemlig. Havde godt nok svaret hende. Men nu tænkte jeg at jeg lige ville skrive det andet også  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.