Nogle der ved hvor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Men godt at det er gået igennem i hvert fald, så er der håb forude 

Ja helt vildt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2017

Anonym trådstarter

Loa skriver:

TS, hvis det kan bruges vil jeg gerne mobil pay'e dig 150 kr til en gave til din søn?

Hvis i har mulighed for selv at købe den til ham..  

Hvor er i bare søde alle sammen  Det vil jeg rigtig gerne, jeg sender lige en PB lidt senere vis det er okay. Jeg skal lige ha ordnet det sidste inden min søn kommer med taxien her kl 12

Anmeld Citér

20. november 2017

Thea14

Syntes der er stort at så mange vil hjælpe til at drengen kan få en god fødselsdag...

Men er jeg den eneste der tænker at den manglende olie og dermed ingen varme, er et større problem? Især i denne kolde tid.

Ville gerne hjælpe med bidrag til olien hvis jeg kunne.

Anmeld Citér

20. november 2017

ChesireKitty

Thea14 skriver:

Syntes der er stort at så mange vil hjælpe til at drengen kan få en god fødselsdag...

Men er jeg den eneste der tænker at den manglende olie og dermed ingen varme, er et større problem? Især i denne kolde tid.

Som jeg skrev så har jeg ikke råd til at hjælpe med økonomien - vi lever selv virkelig stramt og min egen søn har fødselsdag om 2 uger og så er der jul - så jeg hjælper der hvor jeg kan, hvilket er ved at bage en kage og nogle boller. Jeg skal alligevel bage, da det er min mands fødselsdag vi skal fejre hs svigerforældrene, så der går intet skår af mig ved at bage en lidt større portion.

Det er det jeg kan gøre uden alt for meget besvær for mig og uden at det ender med at "gå ud over" mine egne børn, så det er det jeg gør.

Bare lige en forklaring på min prioritering 

Anmeld Citér

20. november 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Ja det er træls  men man kan ikke lave en aftale med tankstationerne om opfyldning uden fuld betaling  vi hentede for 100kr igår så børnene kunne komme i bad. Men det var de sidste jeg havde 

Anmeld Citér

20. november 2017

Anonym trådstarter

LoveEnough skriver:

Som jeg skrev så har jeg ikke råd til at hjælpe med økonomien - vi lever selv virkelig stramt og min egen søn har fødselsdag om 2 uger og så er der jul - så jeg hjælper der hvor jeg kan, hvilket er ved at bage en kage og nogle boller. Jeg skal alligevel bage, da det er min mands fødselsdag vi skal fejre hs svigerforældrene, så der går intet skår af mig ved at bage en lidt større portion.

Det er det jeg kan gøre uden alt for meget besvær for mig og uden at det ender med at "gå ud over" mine egne børn, så det er det jeg gør.

Det skal du heller ej tænke på, det skal bestemt ikke få id over din familie at vores sejler! Du skal jo også tænke på dig selv 

Anmeld Citér

20. november 2017

Anonym trådstarter

LoveEnough skriver:

Har sendt dig en pb

Anmeld Citér

20. november 2017

Thea14

LoveEnough skriver:

Det var nu heller ikke ment som en kritik af jer der hjælper med det i kan  

Måske mere en tanke til dem der sender penge og øremærker dem til gaver. Men det kan TS jo selv administrere. Er sikker på at drengen vil sætte stor pris på varme og så få en billigere gave  

Anmeld Citér

20. november 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Det var nu heller ikke ment som en kritik af jer der hjælper med det i kan  

Måske mere en tanke til dem der sender penge og øremærker dem til gaver. Men det kan TS jo selv administrere. Er sikker på at drengen vil sætte stor pris på varme og så få en billigere gave  

Det ville han 

Anmeld Citér

20. november 2017

Thea14

Anonym skriver:

Ja det er træls  men man kan ikke lave en aftale med tankstationerne om opfyldning uden fuld betaling  vi hentede for 100kr igår så børnene kunne komme i bad. Men det var de sidste jeg havde 

Bare fordi jeg er nysgerrig, men hvad koster en opfyldning og hvor længe rækker den?

Kunne det måske være en mulighed at finde en billig varmeblæser til at varme lidt af boligen op?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.