Nogle der ved hvor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2017

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Kan godt se det er anderledes med gave og hans handicap. Så er oplevelse ikke smart. 

Byttemarkeder er vist over hele landet. Det er mega smart.  Jeg fandt det i vores by ved bare at google 

Det vil jeg lige prøve tjekke ud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg føler mig som den mest udulige mor i hele verden!!!vi er virkelig ramt af kontanthjælps loftet og har mistet 80% af indtægten.. 

jeg hari forrig uge modtaget en bevilling på tabtarbejdsfortjenelste til mine handicappede børn, og venter på at få pengene med tilbage virkende kræft.. 

det var været en lang kamp, og desværre har vi været så presset økonomisk at vi begge er kommet i rki, heldigvis kun med små beløb, så vi er ude igen til marts.. 

nå men sagen er den at jeg i den her mdr slet ikke har fået penge  vores ene søn har fødselsdag på lørdag, han bliver 10  

men dernæst er vores fyr gået ud, der er ikke mere olie på - så ingen varmt vand eller varme ogvi har 140kr til resten af mdr..

er der nogle der kender et sted hvor man kan LÅNE trods rki? Det er jo ikke flere 1000 det drejer sig om..

viabill er ikke en mulighed, dem tog vi i sommers og det dem vi betaler os ud af nu.. 

jeg har prøvet næstehjælperne, men det gav desværre ikke noget 

jeg håber ikke nogle dunker mig i hovedet , det virkelig svært i forvejen 

Kom ind i Facebook-gruppen "Hjælp Danmark", vi plejer at kunne hjælpe  

Anmeld Citér

19. november 2017

Ena

Anonym skriver:

Jeg føler mig som den mest udulige mor i hele verden!!!vi er virkelig ramt af kontanthjælps loftet og har mistet 80% af indtægten.. 

jeg hari forrig uge modtaget en bevilling på tabtarbejdsfortjenelste til mine handicappede børn, og venter på at få pengene med tilbage virkende kræft.. 

det var været en lang kamp, og desværre har vi været så presset økonomisk at vi begge er kommet i rki, heldigvis kun med små beløb, så vi er ude igen til marts.. 

nå men sagen er den at jeg i den her mdr slet ikke har fået penge  vores ene søn har fødselsdag på lørdag, han bliver 10  

men dernæst er vores fyr gået ud, der er ikke mere olie på - så ingen varmt vand eller varme ogvi har 140kr til resten af mdr..

er der nogle der kender et sted hvor man kan LÅNE trods rki? Det er jo ikke flere 1000 det drejer sig om..

viabill er ikke en mulighed, dem tog vi i sommers og det dem vi betaler os ud af nu.. 

jeg har prøvet næstehjælperne, men det gav desværre ikke noget 

jeg håber ikke nogle dunker mig i hovedet , det virkelig svært i forvejen 

Hvad med at gøre noget andet end at låne penge? Det er en vanvittig dårlig ide og er skruen uden ende, særligt når I har en lav indtægt og derfor ikke har noget at tage af forløbig til at dække lånet. 

Jeg har mange gange i mit liv måttet leve på en sten, men der er jo måder at skaffe penge på - om end ikke særlig fede måder. Byt noget af din søns aflagte legetøj til noget nyt, sælg nogle ting på nettet og loppemarkeder. Få dig et rengøringsjob nogle timer om ugen, eller noget andet, serveringshjælp, hundelufter fx. Meld dig ind i grupper på Facebook, spørg naboer, sæt en seddel op i supermarkeder. Saml nogle flasker (jeg samlede i min ungdom for 3000,- på en weekend). Få et job som julemedhjælper. 

Anmeld Citér

19. november 2017

AnoMom

Det er modbydeligt at være økonomisk presset. Men der er altid noget at gøre uden at låne penge. Selvom det er ærgeligt. 

- I har garanteret begge smartphones/iPhones - sælg dem og få en billig tlf der kun kan ringe/SMS. 

- har i mere end et tv, sælg det ene. 

- opsig tv pakke og nøjes med Netflix

- sælg børnene aflagte tøj/legetøj 

- meld dig ind i hjælpe grupper på fb. 

Ønsker dig alt det bedste <3

Anmeld Citér

19. november 2017

klmf

Hvad ønsker din dreng sig i fødselsdagsgave? 

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Kom ind i Facebook-gruppen "Hjælp Danmark", vi plejer at kunne hjælpe  

Det prøver jeg 

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Hvad med at gøre noget andet end at låne penge? Det er en vanvittig dårlig ide og er skruen uden ende, særligt når I har en lav indtægt og derfor ikke har noget at tage af forløbig til at dække lånet. 

Jeg har mange gange i mit liv måttet leve på en sten, men der er jo måder at skaffe penge på - om end ikke særlig fede måder. Byt noget af din søns aflagte legetøj til noget nyt, sælg nogle ting på nettet og loppemarkeder. Få dig et rengøringsjob nogle timer om ugen, eller noget andet, serveringshjælp, hundelufter fx. Meld dig ind i grupper på Facebook, spørg naboer, sæt en seddel op i supermarkeder. Saml nogle flasker (jeg samlede i min ungdom for 3000,- på en weekend). Få et job som julemedhjælper. 

Jeg vil prøve se om vi har noget vi kan sælge..

Jeg må ikke tjene penge på KH 

og de andre råd du kom med vil jeg helt sikkert prøve 

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det er modbydeligt at være økonomisk presset. Men der er altid noget at gøre uden at låne penge. Selvom det er ærgeligt. 

- I har garanteret begge smartphones/iPhones - sælg dem og få en billig tlf der kun kan ringe/SMS. 

- har i mere end et tv, sælg det ene. 

- opsig tv pakke og nøjes med Netflix

- sælg børnene aflagte tøj/legetøj 

- meld dig ind i hjælpe grupper på fb. 

Ønsker dig alt det bedste <3

Vi har kun en telefon i huset, den bruges til forældre intra og Famly. Vi har hverken pc eller ipad 

vil se imorgen om vi har noget der kan sælges 

og tak 

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym trådstarter

klmf skriver:

Hvad ønsker din dreng sig i fødselsdagsgave? 

LEGO, tøj, minecraft halløj 

Anmeld Citér

19. november 2017

Thilde86

LEGO, tøj, minecraft halløj 

Undskyld, men synes det virker lidt mistænksomt altsammen og vil anbefale folk ikke at overføre penge osv. til trådstarter, for det lugter altså en del.

Du skriver at din dreng ønsker sig Minecraft halløj, men samtidig at I ingen computer har. Mig bekendt er det et spil man spiller på computeren?

Beklager meget hvis jeg tager fejl, men synes der er flere ting der virker mistænksomme og ikke helt passer sammen, og situationen lyder også lidt for ekstrem til at være sand, igen, undskylder jeg hvis jeg tager fejl. Har desværre bare set mange blive taget ved nakken og snydt af folk i lignende ekstreme økonomiske problemer, og det synes jeg ikke venlige godhjertede mennesker fortjener. Så vil i hvert fald anbefale folk lige at tænke sig om inden de bare overfører penge eller donerer andet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.