Nogle der ved hvor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Bare fordi jeg er nysgerrig, men hvad koster en opfyldning og hvor længe rækker den?

Kunne det måske være en mulighed at finde en billig varmeblæser til at varme lidt af boligen op?

Jeg tænker at 500kr kan holde mdr ud..

vi bruger olie både til varme og til varmt vand..

ja det kunne det måske, men har ikke penge til en 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2017

MorTil3+

Anonym skriver:

Jeg tænker at 500kr kan holde mdr ud..

vi bruger olie både til varme og til varmt vand..

ja det kunne det måske, men har ikke penge til en 

Køber i olie på tanken. Er der evt en landmand i nærheden, vi har også oliefyr til varme og vand og vi fylder 100 L på om måneden, vi har en aftale med en landmand nede af vejen som fylder diesel på vores fyr for 6kr literen, så det er næsten halv pris. 

Anmeld Citér

20. november 2017

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Køber i olie på tanken. Er der evt en landmand i nærheden, vi har også oliefyr til varme og vand og vi fylder 100 L på om måneden, vi har en aftale med en landmand nede af vejen som fylder diesel på vores fyr for 6kr literen, så det er næsten halv pris. 

Ja vi gør  vi har kender ikke rigtig nogle mandmænd heromkring.. men vil prøve undersøge det fra 1/12.. ja her er os ca 100 l om mdr.. 

Anmeld Citér

21. november 2017

Anonym

MorTil3+ skriver:

Flot!

Det er så ulovligt og strafbart - ligesom det er for fiskere, vognmandsfirmaer osv.

Landmanden kan jo kun sælge det til jer, fordi han får det til nedsat pris.

Anmeld Citér

21. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Flot!

Det er så ulovligt og strafbart - ligesom det er for fiskere, vognmandsfirmaer osv.

Mener også at det der sælges til landmænd er farvet, så man netop kan se om de videresælger det. Det var det i hvert fald det som mine forældre fik til brug i deres landbrug. De brugte det så stadig til deres private varmeforbrug, og det kunne tydeligt ses i beholderen.

Anmeld Citér

21. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Flot!

Er det jeg gør ulovligt ?

Anmeld Citér

21. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Er det jeg gør ulovligt ?

Jeg har citeret hende, jeg svarede.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.