Jeg kan godt følge dig med det du skriver.
jeg kan sender dig en PB når mine drenge er hentet med taxi osv, så kan jeg sende dokumtation på det så der hvertfald ikke er tvivl herfra.
Det er lidt svært ikke at blive ramt når man i forvejen ligger ned 
Jeg behøver absolut ikke se dit dokumentation for det, det synes jeg også er alt for personligt, og ingen grund til. Var bare vigtigt for mig at understrege at mit indlæg var skrevet i en god mening, ikke det modsatte. Og forstår godt det med at blive ramt, når man i forvejen ligger ned. Heldigvis bliver tingene som regel altid bedre på et tidspunkt, og modgang gør i hvert fald stærkere, det kan jeg da selv skrive under på, jeg har også tidligere i mit liv mødt rigtig meget modgang på mange forskellige fronter. Men i dag har jeg verdens bedste kæreste, dejligste bonusdatter og venter mit første barn, et rigtig kærlighedsbarn (en lille dreng) til februar. Og jeg er igang med min drømmeuddannelse. Og jeg har så mange ting at være taknemmelig for nu. Man må virkelig bare huske de små gode ting i hverdagen og gøre hvad man kan for at få dem til at fylde mere end al modgangen, og så pludselig er der lys forenden af tunnellen 
I hvert fald held og lykke, jeg er sikker på der også dukker et lys op for enden af jeres tunnel, sikkert når I mindst venter det 
Anmeld
Citér