Nogle der ved hvor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2017

ChesireKitty

Anonym skriver:

Kære TS.

Mine svigerforældre bor tilfældigvis ved Fjerritslev og for at komme dertil, skal vi køre lige igennem Brovst. Vi skal derned på lørdag, hvor din søn har fødselsdag.

Hvis du sender mig en PB med din addresse og din søns navn, så skal jeg nok troppe op på dit dørtrin med en hjemmelavet, personlig fødselsdagkage til ham. Jeg kan også medbringe hjemmebagte boller, pulver til varm kakao og noget fløde til at lave flødeskum med eller skumfiduser hvis i foretrækker det. Jeg kan endda tage en pose små flag og nogle balloner med.

Jeg kan desværre ikke hjælpe økonomisk, da vores situation heller ikke er super god, men alle børn fortjener noget hygge på deres fødselsdag.

Hovsa jeg kom til at gøre mig Anonym. Så kan du jo ikke sende en PB 

Men det kan du nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kære TS.

Mine svigerforældre bor tilfældigvis ved Fjerritslev og for at komme dertil, skal vi køre lige igennem Brovst. Vi skal derned på lørdag, hvor din søn har fødselsdag.

Hvis du sender mig en PB med din addresse og din søns navn, så skal jeg nok troppe op på dit dørtrin med en hjemmelavet, personlig fødselsdagkage til ham. Jeg kan også medbringe hjemmebagte boller, pulver til varm kakao og noget fløde til at lave flødeskum med eller skumfiduser hvis i foretrækker det. Jeg kan endda tage en pose små flag og nogle balloner med.

Jeg kan desværre ikke hjælpe økonomisk, da vores situation heller ikke er super god, men alle børn fortjener noget hygge på deres fødselsdag.

Det vil jeg rigtig gerne tage i mod 

hvordan kan jeg sende en PB med adresse ?

Anmeld Citér

20. november 2017

Thilde86

Jeg kan godt følge dig med det du skriver.

jeg kan sender dig en PB når mine drenge er hentet med taxi osv, så kan jeg sende dokumtation på det så der hvertfald ikke er tvivl herfra. 

Det er lidt svært ikke at blive ramt når man i forvejen ligger ned 

Jeg behøver absolut ikke se dit dokumentation for det, det synes jeg også er alt for personligt, og ingen grund til. Var bare vigtigt for mig at understrege at mit indlæg var skrevet i en god mening, ikke det modsatte. Og forstår godt det med at blive ramt, når man i forvejen ligger ned. Heldigvis bliver tingene som regel altid bedre på et tidspunkt, og modgang gør i hvert fald stærkere, det kan jeg da selv skrive under på, jeg har også tidligere i mit liv mødt rigtig meget modgang på mange forskellige fronter. Men i dag har jeg verdens bedste kæreste, dejligste bonusdatter og venter mit første barn, et rigtig kærlighedsbarn (en lille dreng) til februar. Og jeg er igang med min drømmeuddannelse. Og jeg har så mange ting at være taknemmelig for nu. Man må virkelig bare huske de små gode ting i hverdagen og gøre hvad man kan for at få dem til at fylde mere end al modgangen, og så pludselig er der lys forenden af tunnellen 

I hvert fald held og lykke, jeg er sikker på der også dukker et lys op for enden af jeres tunnel, sikkert når I mindst venter det 

Anmeld Citér

20. november 2017

ChesireKitty

Anonym skriver:

Det vil jeg rigtig gerne tage i mod 

hvordan kan jeg sende en PB med adresse ?

Jeg har citetet mig selv ovenover, men her er jeg så igen 

Anmeld Citér

20. november 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Jeg behøver absolut ikke se dit dokumentation for det, det synes jeg også er alt for personligt, og ingen grund til. Var bare vigtigt for mig at understrege at mit indlæg var skrevet i en god mening, ikke det modsatte. Og forstår godt det med at blive ramt, når man i forvejen ligger ned. Heldigvis bliver tingene som regel altid bedre på et tidspunkt, og modgang gør i hvert fald stærkere, det kan jeg da selv skrive under på, jeg har også tidligere i mit liv mødt rigtig meget modgang på mange forskellige fronter. Men i dag har jeg verdens bedste kæreste, dejligste bonusdatter og venter mit første barn, et rigtig kærlighedsbarn (en lille dreng) til februar. Og jeg er igang med min drømmeuddannelse. Og jeg har så mange ting at være taknemmelig for nu. Man må virkelig bare huske de små gode ting i hverdagen og gøre hvad man kan for at få dem til at fylde mere end al modgangen, og så pludselig er der lys forenden af tunnellen 

I hvert fald held og lykke, jeg er sikker på der også dukker et lys op for enden af jeres tunnel, sikkert når I mindst venter det 

Okay, jeg ville gerne bevise det cis det er nødvendigt..

bevillingerne er heldigvis gået igennem, men det tager tid før pengene kommer 

Anmeld Citér

20. november 2017

Anonym trådstarter

LoveEnough skriver:

Jeg har citetet mig selv ovenover, men her er jeg så igen 

Tak  jeg sender lige en PB om ikke så længe.. jeg skal lige ha ordnet huset inden min ene søn snart kommer hjem her kl 12 

Anmeld Citér

20. november 2017

Loa

Anonym skriver:

Kære TS.

Wow wow wow hvor er det bare et flot tilbud!!!!!

Anmeld Citér

20. november 2017

Loa

TS, hvis det kan bruges vil jeg gerne mobil pay'e dig 150 kr til en gave til din søn?

Hvis i har mulighed for selv at købe den til ham..  

Anmeld Citér

20. november 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Okay, jeg ville gerne bevise det cis det er nødvendigt..

bevillingerne er heldigvis gået igennem, men det tager tid før pengene kommer 

Men godt at det er gået igennem i hvert fald, så er der håb forude 

Anmeld Citér

20. november 2017

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Wow wow wow hvor er det bare et flot tilbud!!!!!

Ja det bliver han SÅ glad for! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.