hva hedder/ skal jeres søn hedde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

frk andreasen

suanne85 skriver:

Tror du ikke det er pga årstiden at der er mørke rødder? Er selv lyshåret og om sommeren kunne jeg godt ligne en albino næsten, men om vinteren blev det mørkere.

De siger jo også at de skal være et par år før man er sikker på deres hårfarve

jo du har nok ret.. for i sommers var det virkeligt hvidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

frk andreasen skriver:

når min søn blir født så skal han hedde emil.

sys at patrick passer godt sammen med niklas hvis det var noget

knus tanja 23+1

det er jeg også ret vild med, men faren er ikke helt enig. men han er ikke enig med nogen, jo han syntes lucas passer godt med nichlas, men han ved ikke rigtig om han skal hedde det.så det bliver nok mig som finder navnet i sidste ende, havde det været en pige var vi enig om sacha. drengenavne er lidt svære syntes vi..

Anmeld

23. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

frk andreasen skriver:

nej det gør det desværre ikke.

jeg har altid været vild med navnet simon. men self hedder min lillebror det så det kan jeg aldrig komme til at bruge

simon er jeg også rigtig vild med, men det vil sebastian slet ikke have..hmm..

Anmeld

23. november 2009

frk andreasen

karina22 skriver:

simon er jeg også rigtig vild med, men det vil sebastian slet ikke have..hmm..

altså de mænd martin bestemte navnet til vores datter - jasmin.

så skal jeg bestemme navnet til vores ufødte. men han blandede sig virkelig i de navne jeg kom op med. men nu har jeg så endelig kommet frem til det navn som jeg startede med, men og det kan han heldigvis godt lide så emil det blev

Anmeld

23. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

frk andreasen skriver:

altså de mænd martin bestemte navnet til vores datter - jasmin.

så skal jeg bestemme navnet til vores ufødte. men han blandede sig virkelig i de navne jeg kom op med. men nu har jeg så endelig kommet frem til det navn som jeg startede med, men og det kan han heldigvis godt lide så emil det blev

de er ikke til at have med af gøre.. når jeg så siger, (jamen så må du jo komme med nogen forslag) så har han ikke nogen, så tror det ender med lucas, men nichlas sku også ha hedddet elias, men han var slet ikke en elias ´da han kom ud. lucas kan seb godt lide, men han syntes bare ikke det passer til en voksen mand.

det syntes jeg nu nok det gør..

Anmeld

23. november 2009

Cris

De hedder Felix og Markus

Anmeld

23. november 2009

Nadi

Min søn hedder Oliver, og hvis det viser sig at Lillepigen har udviklet en tap siden MD-scanningen, og jeg kunne bestemme så skulle vi have en Felix

-Nadia

Anmeld

23. november 2009

frk andreasen

karina22 skriver:

de er ikke til at have med af gøre.. når jeg så siger, (jamen så må du jo komme med nogen forslag) så har han ikke nogen, så tror det ender med lucas, men nichlas sku også ha hedddet elias, men han var slet ikke en elias ´da han kom ud. lucas kan seb godt lide, men han syntes bare ikke det passer til en voksen mand.

det syntes jeg nu nok det gør..

det sys jeg nu også det gør

Anmeld

23. november 2009

hc=k

karina22 skriver:

hej hej...

venter en lille dreng mere, og syntes det er såå svært at finde et navn, har en søn i forvejen som hedder nichlas...

hva hedder/skal jeres små drenge basser hedde???

knuser fra karina

Min lille søn hedder Kristopher. Det er Pænt, nemt, kendt og så har det lige et tvist med K og PH

Anmeld

23. november 2009

Camilla1987

Vi endte med at stå med to navne, hvor min kæreste fik lov at vælge.. Valget stod mellem Oscar og William, Og han valgte William, så det skal vores lille dreng hedde, når han kommer til verdenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.