Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej hej...
venter en lille dreng mere, og syntes det er såå svært at finde et navn, har en søn i forvejen som hedder nichlas...
hva hedder/skal jeres små drenge basser hedde???
knuser fra karina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja min søn hedder Niels Peter men bliver kun kaldt Niels. Men det er jo et gammel navn så nok ikke noget du vil bruge
Vi kan ikke rigtig blive enige herhjemme, og skifter ofte mening Eller Morten gør...
Indtil videre har meningen ikke skiftet væk fra Sebastian, endnu...
Selvom hvis jeg skulle bestemme, skal han hedde Marcus eller Oskar
Hihi ja han hedder jo Nicklas, og det kan i jo ikke bruge igen.
men ellers er jeg helt vild med Noram
LineD skriver: Vi kan ikke rigtig blive enige herhjemme, og skifter ofte mening Eller Morten gør... Indtil videre har meningen ikke skiftet væk fra Sebastian, endnu... Selvom hvis jeg skulle bestemme, skal han hedde Marcus eller Oskar
er vild med sebastian, men det hedder faren, så går nok ikke.. hi hi..
- skriver: Vres dreng hedder Klemens og den dreng vi har i vente til december der ligger navnene på: Robin Adrian Sejer Benjamin syntes jeg kunne ligge flot til Nichlas
Vres dreng hedder Klemens og den dreng vi har i vente til december der ligger navnene på:
Robin
Adrian
Sejer
Benjamin syntes jeg kunne ligge flot til Nichlas
er faktisk også ret vild med benjamin, men det er manden ikke.. øv..
marcus kan jeg godt lide.. lyder også godt sammen med nichlas syntes jeg.,.
Sanne og Nicklas skriver: Hihi ja han hedder jo Nicklas, og det kan i jo ikke bruge igen. men ellers er jeg helt vild med Noram
noram, det navn har vi faktisk snakket om, det er jeg også vild med..og noah og noan..
karina22 skriver: marcus kan jeg godt lide.. lyder også godt sammen med nichlas syntes jeg.,.
Ja Marcus klinger faktisk rigtig godt med Nicklas.
Joan ( Smallie ) skriver: Ja min søn hedder Niels Peter men bliver kun kaldt Niels. Men det er jo et gammel navn så nok ikke noget du vil bruge
kan faktisk godt lide de navne, men er nok ikke noget manden vil syntes om..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128