Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
karina22 skriver: jeg kan godt lide det navn, men ved ikke om jeg syntes det er helt godt sammen med nichlas..
jeg kan godt lide det navn, men ved ikke om jeg syntes det er helt godt sammen med nichlas..
Jeg har 3 fætre som hedder Nichlas, Benjamin og Christoffer.. De passer jo ikke sammen som sådan, og så alligevel gør de - her har vi sagt det så mange gange, at det overhovedet ikke kunne være anderledes
Min egen søn hedder Silas
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis vi får nogen drenge engang skal de hedde nicolai og rasmus..
Her har vi en Jon og en Jannick
synd at du ikke kan få faren med på den syens nu at Nichlas og Lucas lyder godt sammen
vores skal hedde Jamie
nynne-l skriver: synd at du ikke kan få faren med på den syens nu at Nichlas og Lucas lyder godt sammen vores skal hedde Jamie
jeg kæmper, håber på det lykkes. for jeg er også vild med det sammen og har altid gerne ville have min søn sku hedde lucas..
hej se, jamen jeg skal jo have en lille gustav hvis det er en dreng, og hvis jeg får flere så er kim helt vildt med nicklas;-)
jeg synes også victor, hjalte, lucas, oliver er rigtig søde navne;-)
men det er svært med de navne;-)knus marie
Min bette dejlige skat skal hedde Malik
Hvis jeg en dag skulle få en dreng, eller flere ... så er kæresten og jeg enige om Gustav og Andreas...
Nichlas og Andreas synes jeg lyder godt sammen, men synes bestemt at Lucas lyder bedre sammen med Nichlas...
håber du kan få trumfet navnet igennem derhjemme...
vi venter en lille dreng til maj, i starten var jeg helt sikker på at han skulle hedde benjamin eller oliver. men, han skal hedde malik
min søn hedder Marcus og hvis jeg fik en dreng mere skulle han hedde Lucas
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128