hva hedder/ skal jeres søn hedde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

frk andreasen

suanne85 skriver:

Hehe er også et godt navn Emil er fræk, lyshåret og har blå øjne hehe

jasmin er også lys håret og har blå øje og både mig og martin har blå øjne og var lys håret som små så mon ikke han også blir det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

quity

MoarHvidovre skriver:

Da jeg foreslog min mand inden, at jeg fødte og vi snakkede navne, at han skulle hedde Luka synes han det var verdens grimmeste navn. Vi vidste ikke, hvad køn vi fik. Men da vores prins så var født blev vi enige om Luka

Det er jo både et drenge- og pigenavn. Man staver drengenavnet Luka og pigenavnet Luca eller Lucca - som udskreven regel.

En uskrenven regel at Skrive drengenavnet Luka med k og pigenavnet Luca med c???? Det forstår jeg ik helt. For når man kigger på godkendte navne kan begge dele staves som man har lyst.

Hvor har du læst om den "regel"? For vil da gerne selv læse lidt om det, da jeg selv har navnet i tankerne

Anmeld

23. november 2009

Vingummien

frk andreasen skriver:

jasmin er også lys håret og har blå øje og både mig og martin har blå øjne og var lys håret som små så mon ikke han også blir det

Jov ville da være underligt andet syntes jeg Emil satrtede med at være mørk håret så blev han rødhåret og så lyshåret

Anmeld

23. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

quity skriver:

Lucas og nichlas synes jeg lyder rigtig godt sammen

det er også det jeg hælder mest til, men faren er ikke helt enig, ENDNU.. he he..

Anmeld

23. november 2009

lululupo

hvis vores bliver en dreng, skal han hedde Gabriel..... Held og lykke i navne skoven

Anmeld

23. november 2009

frk andreasen

suanne85 skriver:

Jov ville da være underligt andet syntes jeg Emil satrtede med at være mørk håret så blev han rødhåret og så lyshåret

det gjorde jasmins hår også og nu er der ved at være mørke rødder. hun blir snart 3

Anmeld

23. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

frk andreasen skriver:

vi har valgt navnet emil til vores ufødte, for hvis han er lige så fræk og aktiv som sin storesøster så passer det skam også med det navn

det er også et skønt navn, men det hedder farens lillebror, så det går nok ikke..

Anmeld

23. november 2009

Vingummien

frk andreasen skriver:

det gjorde jasmins hår også og nu er der ved at være mørke rødder. hun blir snart 3

Tror du ikke det er pga årstiden at der er mørke rødder? Er selv lyshåret og om sommeren kunne jeg godt ligne en albino næsten, men om vinteren blev det mørkere.

De siger jo også at de skal være et par år før man er sikker på deres hårfarve

Anmeld

23. november 2009

frk andreasen

karina22 skriver:

det er også et skønt navn, men det hedder farens lillebror, så det går nok ikke..

nej det gør det desværre ikke.

jeg har altid været vild med navnet simon. men self hedder min lillebror det så det kan jeg aldrig komme til at bruge

Anmeld

23. november 2009

Lillefe

- skriver:

Vres dreng hedder Klemens og den dreng vi har i vente til december der ligger navnene på:

Robin

Adrian

Sejer

Benjamin syntes jeg kunne ligge flot til Nichlas

Ja Adrian og Robin er flotte navne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.