Indkøbsliste - Alt hvad du skal bruge til baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.209 visninger
54 svar
77 synes godt om
28. maj 2017

Elskeratværemoar

Mon ikke der er nogle, der rigtig godt kunne bruge denne indkøbsliste over, hvad der skal købes til baby? 

Den kan overn i købet "købes" gratis, så man får den tilsendt på mail, og derefter kan printe den ud, så man kan krydse af, efterhånden som man får købt tingene på listen. 

http://enmorsperspektiv.dk/2017/05/16/den-store-indkoebsliste-alt-til-baby/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2017

sne190810

- ikke lige så meget, som du gerne vil have gratis reklame for din blog :-)

Anmeld Citér

28. maj 2017

Elskeratværemoar

sne190810 skriver:

- ikke lige så meget, som du gerne vil have gratis reklame for din blog :-)

Ja, for det kan da i hvert fald ikke være for at hjælpe nogle ;-) 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Sof123

Boernebiksen.dk, mama.dk, libero.dk og voresboern.dk er blot nogle af de MANGE hjemmesider der laver GRATIS tjeklister, som man kvit og fri kan hente  

Anmeld Citér

28. maj 2017

Elskeratværemoar

Sof123 skriver:

Boernebiksen.dk, mama.dk, libero.dk og voresboern.dk er blot nogle af de MANGE hjemmesider der laver GRATIS tjeklister, som man kvit og fri kan hente  

Denne her liste er også gratis?? 

Og jeg har selv tjekket mange lister, men ingen har alle de ting med, som der er på denne liste. 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Sof123

Min fejl! Jamen, så er der jo også lidt at vælge imellem  

Anmeld Citér

29. maj 2017

Bananaalice

hvad bruger du babyolie til?

Anmeld Citér

29. maj 2017

Elskeratværemoar

Bananaalice skriver:

hvad bruger du babyolie til?

Det putter man i babybadet. :-)

Anmeld Citér

29. maj 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Alexandra Kirk skriver:

Mon ikke der er nogle, der rigtig godt kunne bruge denne indkøbsliste over, hvad der skal købes til baby? 

Den kan overn i købet "købes" gratis, så man får den tilsendt på mail, og derefter kan printe den ud, så man kan krydse af, efterhånden som man får købt tingene på listen. 

http://enmorsperspektiv.dk/2017/05/16/den-store-indkoebsliste-alt-til-baby/

Hvis du gerne vil vise listen hvorfor så ikke sætte det link ind i stedet for din blig/hjemmeside?  �� og ingen lister er bedre bare fordi der er mere på��

Anmeld Citér

29. maj 2017

Elskeratværemoar

Supergirl skriver:

Hvis du gerne vil vise listen hvorfor så ikke sætte det link ind i stedet for din blig/hjemmeside?  �� og ingen lister er bedre bare fordi der er mere på��

Fordi det er nemmere at indsætte linket, end listen. :-) 

Men det er sådan set også irrelevant, hvis folk har så meget i mod at det kommer fra et blogindlæg, så lad være med at klikke på det. 

Bare synd, at folk altid tror det dårligste om andre folk, og ikke kan tro, at det kunne have noget med at gøre, at man faktisk gerne vil hjælpe andre.

Jeg gider ikke skulle forsvare det mere, det ser jeg ingen grund til. Så må folk tænke hvad de vil. 

Umiddelbart synes jeg selv en hel lister er bedre, end en masse lister hvor halvdelen af de ting man skal bruge mangler, men hvis du ikke har det på samme måde, så er det hel fair, så brug bare de andre lister. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.