Indkøbsliste - Alt hvad du skal bruge til baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Alexandra Kirk skriver:

Det er så ikke noget jeg er herre over. Sådan er det jo med alt hvad man går ind på. Så det har ikke noget med skjult reklame at gøre. 

Ved godt at vi ikke bliver enige og fred være med det, men efter min mening er det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2017

Flomama

Ved godt at vi ikke bliver enige og fred være med det, men efter min mening er det.

Hvordan er det ts blog skyld ?

HUN fortæller hvor man kan købe tingene ligesom stort set ligesom alle andre lister og de sider der sælger produktet  bruger cookies som gør reklamer bliver tilpasset dig bla på Facebook. 

Hvordan er det ts skyld og hvad skal hun personligt gøre ved det? Kræver at firmaet der sælger produktet ikke bruger cookies? Held og lykke med det projekt. 

Du kan iøvrigt selv gå ind og slette dine cookies efter hvert klik så slipper du får reklamer og for at spekulere så meget i hvem der udnytter din klik 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Flomama

Ved godt at vi ikke bliver enige og fred være med det, men efter min mening er det.d

dobbel

Anmeld Citér

3. juni 2017

vissevasse

En blogger bruger tid og energi på at udarbejde en liste, hun gør opmærksom på at man ikke behøver at følge den til punkt og prikke, men det også er en vurderingssag. Man kunne tænke sig det bare var for at hjælpe og for at dele ud af erfaringer. Men det slipper man da ikke ustraffet fra, dårlig liste, mangelfuld, for omfattende, skjulte hensigter, unødvendig - og så synes hun at mene at den er god - hvor fræk har man lov til at være?! 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Flomama

vissevasse skriver:

En blogger bruger tid og energi på at udarbejde en liste, hun gør opmærksom på at man ikke behøver at følge den til punkt og prikke, men det også er en vurderingssag. Man kunne tænke sig det bare var for at hjælpe og for at dele ud af erfaringer. Men det slipper man da ikke ustraffet fra, dårlig liste, mangelfuld, for omfattende, skjulte hensigter, unødvendig - og så synes hun at mene at den er god - hvor fræk har man lov til at være?! 

Ja helt ærlig kan hun være her ??!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.