Kontanthjælpsloftet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2017

Carina:-)

Hck skriver:

Det kommer så åbenbart an på hvad det er for noget medicin. Må sige at vi for heldigvis også min datters biologiske medicin gratis fra riget, men, ved at det afhænger meget af hvad diagnosen er og hvad behandlingen er. Hun for flere medikamenter ved siden af, bl.a. smertestillende, melatonin og mavesårs medicin og det er altså for egen regning.

Medicinen skal være tilskudsberettiget og altid den billigste variant.

Førhen hed det kronikertilskud nu går det automatisk så ingen skal søge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Det er ikke det problemet er! Loftet er så lavt at uanset hvad så er der ikke nok.. vi har skåret alt fra og det er ikke nokå

Jeg har nok ikke forstået, hvad det egentlig er, du vil have hjælp til... Alle de forslag, du har fået, afviser du blankt - ellers kommenterer du dem ikke.

Havde du mest af alt brug for lidt sympati? For jeg tror, at du har alles sympati... 

Men du og din mand er de eneste, der kan løse jeres økonomiske problemer. I kender jeres ressourcer. 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg har nok ikke forstået, hvad det egentlig er, du vil have hjælp til... Alle de forslag, du har fået, afviser du blankt - ellers kommenterer du dem ikke.

Havde du mest af alt brug for lidt sympati? For jeg tror, at du har alles sympati... 

Men du og din mand er de eneste, der kan løse jeres økonomiske problemer. I kender jeres ressourcer. 

Havde nok mest brug for bare at komme af med frustrationen! Ligeledes høre hvad andre i samme båd gør 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg afventer tabtsarbejdsfortjenelste lige pt.. min mand er pt i praktik med henblik på fast job om 6 uger.. men Nøj hvor er det forfærdeligt med det loft  vi hr fire små børn (to med handicap) og vi har ikke engang 1500kr tilbage når alt er betalt  min ene dreng skal starte på special kost imorgen fordi han er alvorlig syg, men det kan man jo ikke bare med den indtægt - (har søgt merudgifter men der er 8 ugers ventetid) det er virkelig skruen uden ende, og jeg er bange for min søns fremtid.. han har brug for at tage på NU, ellers blir han endnu mere syg 

hvad gør i andre? 

Hilsen en MEGET frustreret og ulykkelig og udfordret mor 

Hej. Jeg forstår din trælse situation. Jeg har aldrig selv været i dine sko, men kender flere der har. 

Har du prøvet Næstehjælperne på Facebook? De kan evt hjælpe med mad og måske tøj til ungerne. Det er værd at tjekke ud:-). 

Har desværre ikke så mange andre råd. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.