Mors dag, hvad fik i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2017

Mullemee

Vi plejer ikke at fejre hverken mors dag, fars dag eller Valentines, men jeg har været lidt nede psykisk her på det sidste, så jeg blev overrasket med den flotteste buket og det sødeste kort fra mine to piger (som far selvfølgelig havde skrevet). Jeg sagde så tak til pigerne (og deres far) og da den store så hørte at det var mors dag, så gik hun hen til sin pung og tog 1,5 krone frem og gav mig, fordi nu var det min dag og så skulle jeg have penge, så jeg kunne købe noget jeg ønskede mig.  Hun er 5. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2017

Skouboe

Jeg fik en tegning med et brev fra hver af pigerne, hvor de hver havde skrevet hvor meget de elsker mig.

Anmeld Citér

15. maj 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har delebørn og de er hos far nu her, så jeg har intet fået - og det fik jeg nok heller ikke selvom de var hjemme de er 5 og 2.

jeg var ikke selv hjemme igår så min mor fik ikke noget, til gengæld har jeg planlagt at tage hende ud og spise og i biffen i aften  

Anmeld Citér

15. maj 2017

God-mor

Flomama skriver:

Må vi se de flotte tegninger, figurer blomster  Osv?  

Min 4 årige søn gav mig: 

Min mand havde booket massage til mig. Det var skønt. Det er ikke hvert år, at jeg får noget. 

Anmeld Citér

15. maj 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg blev virkelig forkælet i år. Min mand havde lavet et stort walk in closet til mig i vores ekstra værelse. Han havde købt reoler, kasser og tøjstativer og sat alle mine stilletter og sko op, foldet tørklader og bælter og lagt i kasser. Hængt mit tøj op og gjort det til et rigtig lækkert værelse.

Jeg fik også en lavendel fra hver af mine drenge - det gør jeg hvert år. Jeg ELSKER lavendel

Anmeld Citér

15. maj 2017

Miti's mama

Jeg var i kirke, hvor børnene delte en lille blomst ud til alle kvinderne og hvor mændene sang en fin sang til os  det var rigtig sødt. Sendte selv en buket blomster til min mor.

Anmeld Citér

15. maj 2017

Mullesmith

Tegning, Perleplade og en kurv med blomster. 

Anmeld Citér

15. maj 2017

FrkLarsen

Her har jeg fået en stor buket blomster og et hotelophold 

Anmeld Citér

15. maj 2017

Frk.S

Jeg fik denne halskæde af mine 3 piger. 

Med et hjerte for hver af dem. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. maj 2017

CC79

Opdagede først det var mors dag om aften via facebook men vi dyrker heller ikke mærkedage da vi synes de er upersonlige. Men havde alligevel en perfekt mors dag for var på gåtur med mine 4 og 5 årige samt den yngste på 7 uger der sov dejligt i barnevognen. Så de to og jeg fik gået 4 km og de var på legepladser. Da vi kom hjem lavede deres far pandekager til os allesammen så det var en hyggelig dag med familien og det jo en mors dag på bedste vis hvis jeg skal se på det med mors dag øjne..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.