Mors dag, hvad fik i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2017

Aristocats

Leneur skriver:

Jeg fik en buket blomster. En kazoo lavet ud af en toiletrulle og bagepapir. En rose lavet af slikpapir og så det allerbedste i hele verden. Et digt skrevet kun til mig og det ramte mig lige i hjertekulen. Skal nok lige sige at sokker = sukker og så er hun 7 år... 

ÅRGH hvor er det fint!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2017

lineog4

Jeg fik en dreng med Roskilde syge efter legekammeraterne var blevet hentet - så en en rigtig mor dag, hvor jeg kan vise alle mine sande talenter. 

Og så komplimentet, da den lille mand står op af sengen, går forbi sin far som spørger om der er noget, for at finde mig og spørge om jeg vil se om der er kommet noget ud i bukserne - for der er kun mor der dur. 

Nå ja og en barn syg dag i morgen var jo så med i pakken, selvom jeg havde glædet mig til en masse spændende i morgen.

Anmeld Citér

14. maj 2017

Ai sha

StineW79 skriver:

Hvor mange ku du så spise? Vh Stine 

To lol

Har man været for mange gange på samme sted når ejeren råber ud over cafen:aisha din pandekage er klarrrrr? Lol

Anmeld Citér

14. maj 2017

Aristocats

Hck skriver:

Et kg af mit ynglingsslik, totalt købt med hjertet af mine børn ����

Så bliver det altså heller ikke meget bedre!!

Anmeld Citér

14. maj 2017

Sprit25

Man overraskede sgu og gik i netto efter smøger og kom hjem med blomster. En "fesen" netto buket men min buket 

Anmeld Citér

14. maj 2017

CBbaby

Jeg er egentlig lidt overrasket over, hvor mange der ser mors dag som en mærkedag

Det gør vi slet ikke herhjemme. Det gjorde vi heller ikke i mit barndomshjem. Det samme med Valentins :-) 

Det gør mig intet, for det siger mig ikke noget, og er for mig noget underligt noget :-)

Men sikke fine gaver, i alle har fået :-)

Anmeld Citér

14. maj 2017

PernilleogLouis

Min søn gav mig 500 kr af hans sparepenge og sagde "så kan du købe noget lækkert til dig selv" - jeg elsker at han gør det men imorgen får han pengene tilbage

Anmeld Citér

14. maj 2017

Flomama

Så fine gaver  

jeg har heller ikke fået noget af manden -det os fint jeg er jo ikke hans mor 

min søn har lavet det her i skolen til mig  

Anmeld Citér

14. maj 2017

lineog4

CBbaby skriver:

Jeg er egentlig lidt overrasket over, hvor mange der ser mors dag som en mærkedag

Det gør vi slet ikke herhjemme. Det gjorde vi heller ikke i mit barndomshjem. Det samme med Valentins :-) 

Det gør mig intet, for det siger mig ikke noget, og er for mig noget underligt noget :-)

Men sikke fine gaver, i alle har fået :-)

Jeg er opdraget til jeg absolut ikke må se det som en mærkedag - det er en kapitalistisk konstellation for at få os til at bruge penge på noget unødvendigt, og et menneske skal ikke fejres en dag, men alle 365 - behøver vel næppe sige Maos den lille røde var i bogreolen i mit barndomshjem.

Så som dig fejrer vi intet i dag. Valentin er dog kommet ind i vores familie, fordi det er præcis 9 mnd før vores datter vi mistede blev født. Og jeg kan godt lide vi fejrer kærligheden netop den dag, kærligheden til hinanden i hele familien. Så jeg disker altid op med noget rødt og kitchet og strøer kærlighed ud til mine børn og min mand 

Anmeld Citér

14. maj 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her stod min store dreng op og lavede morgenmad... og så havde far og ham købt tøj sammen til mig... glæden ved at høre glæden i hans stemme, da han fortalte hvad de sammen havde købt var mere værd end tøjet...fra lillemanden, havde far købt Frellsen flødeboller til mig, men han er ikke helt inde i det... skøn dag, hvor vi hyggede med mandens familie ude hos farmor med grill... dejlig dag.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.