Jeg er egentlig lidt overrasket over, hvor mange der ser mors dag som en mærkedag 
Det gør vi slet ikke herhjemme. Det gjorde vi heller ikke i mit barndomshjem. Det samme med Valentins :-)
Det gør mig intet, for det siger mig ikke noget, og er for mig noget underligt noget :-)
Men sikke fine gaver, i alle har fået :-)
Jeg går ikke op i Mors dag men Mine rollinger vil som de fleste rollinger gerne glæde deres mor og så hører og ser de jo tv og sammen med fine tegninger får jeg så også blomster.
En af min store piges veninder lærte på den hårde måde fra hendes mor der er ræverød og ser Mors dag som noget kapitalistisk svineri at man selv om man er 8 år og rigtig gerne vil glæde som mor og ikke er klar over at lige Mors dag er forbudt at så i stedet for et kram får man et foredrag om kapitalisme og alt det andet onde .
Hun har nu snart 16 år ikke glemt hvor ked af det Hun blev.
Så selv om jeg egentlig ikke er fan af Valentins dag Mors og fars dag så husker jeg at det betyder noget for Mine børn.
Nu er jeg så også enormt materialistisk og elsker gaver så det hjælper selvfølgelig også på det hele 
Anmeld
Citér