Mors dag, hvad fik i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.010 visninger
52 svar
57 synes godt om
14. maj 2017

Flomama

Må vi se de flotte tegninger, figurer blomster  Osv?  

Min 4 årige søn gav mig: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor er det et fint kort med håndaftryk på!!!

Her fik jeg lov til at sove længe, mens der blev lavet brunch, med bønner, bacon, pølser, spejlæg, frisk brød fra bageren og juice. Noget vi aldrig når i hverdagen.

2 bøger fra Sara Blædel og en smuk opstammet blomst til min tomme krukke..

Så blev det hurtigt vedtaget at mor må bestemme hva vi sku lave i dag, så længe det blev svømmehallen Så det blev det så!

Da vi kom hjem måtte jeg vælge en film vi sku se på Netflix, også har jeg fået en lille lur på sofaen. Hvilket slet ik er dårligt!! Vh Stine 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Sprit25

Intet. Men vidste det godt. Manden har arbejdet mega hårdt så han har simpelthen ikke haft tid 

så han sov længe og jeg stod op og lavede pandekager til morgenmad. Derefter tog vi i legeland med hele familien. 

Men det er okay. Han plejer at være så mega god til gaver❤️ Forrige år havde han fået indrammet det første stykke tøj vores datter fik på��

Anmeld Citér

14. maj 2017

Bissen

Intet.

min mand snakkede om at han ville invitere mig i biffen, men vidste ikke lige hvornår. - og ungerne er kun 6 mdr og 2,8 mdr, så de ved jo ikke hvad mors dag er. 

Jeg er da lidt skuffet over min mands indsats, men Samtidig ved jeg, at han ikke er god til det med gaver. 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Bb2015

Ingenting  min kæreste havde meget dårlig samvittighed men han har slet ikke haft tid og har arbejdet hele dagen i dag. Men det gør mig skam heller ikke noget - jeg kan bedre lide at give gaver end at få. Har således været forbi både min mor og svigermor i dag med en blomst 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Julletullemor

Ingenting, men jeg har også frabedt mig at få noget 

Anmeld Citér

14. maj 2017

CR

Sikke fin gave du gar fået dig

Jeg fik det på billedet, af mine ufødte tvillinger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. maj 2017

AnoMom

Jeg er alene med min søn på knap to. Så jeg ved godt jeg ikke får noget og jeg ønsker heller ikke noget. 

Jeg gav dog min egen mor en buket blomster med min storebror. Og min mor tog så en af blomsterne og gav min søn og sagde "kan du give den til mor" så i terorien fik jeg da en fin hvis rose. Hehe. 

Men udover det så hader jeg mors dag og fars dag og synes det er noget opreklameret fis. Latterlig tradition i mine øjne. 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Ena

En hel masse skønne tegninger

Anmeld Citér

14. maj 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Min mand og vores datter har overrasket mig med et mega sødt kort og et gavekort. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.