Mors dag, hvad fik i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2017

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg fik en mega sød liste af vores datter på 9 år, med 10 ting hun elsker ved mig. Af drengene på hhv 11 og 15 år fik jeg kys og kram, og fra manden får jeg om lidt en stor is

Dejligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2017

Abracadabra

Jeg fik ingenting. Og det ER egentlig ok, for jeg har været på job hele dagen... Men jeg ville mega gerne have haft sådan en flot halskæde med 'mor' på en medaljon. Suk, jeg er så overfladisk og materialistisk.

Anmeld Citér

14. maj 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Abracadabra skriver:

Jeg fik ingenting. Og det ER egentlig ok, for jeg har været på job hele dagen... Men jeg ville mega gerne have haft sådan en flot halskæde med 'mor' på en medaljon. Suk, jeg er så overfladisk og materialistisk.

Det er da bestemt ikke overfladisk, man må da gerne ønske at der bliver gjort lidt ud af mors dag

Anmeld Citér

14. maj 2017

Hck

Profilbillede for Hck

Et kg af mit ynglingsslik, totalt købt med hjertet af mine børn ����

Anmeld Citér

14. maj 2017

Carina:-)

Jeg fik et manoliatræ 

En and i træ med gummistøvler på som jeg er ret vild med 

Syrener til haven. 

Og en masse kys og kram og tegninger 

Er egentligt ikke til det der mor og fars dag  sådan officielt ,men det er mine børn og så er jeg det self. også når de kommer med deres gaver 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Ai sha

Overraskelses date med manden på ynglingscafen uden unger (ravnemor lol). Og så mange nutellapandekager jeg kunne spise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. maj 2017

Leneur

Jeg fik en buket blomster. En kazoo lavet ud af en toiletrulle og bagepapir. En rose lavet af slikpapir og så det allerbedste i hele verden. Et digt skrevet kun til mig og det ramte mig lige i hjertekulen. Skal nok lige sige at sokker = sukker og så er hun 7 år... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. maj 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ai sha skriver:

Overraskelses date med manden på ynglingscafen uden unger (ravnemor lol). Og så mange nutellapandekager jeg kunne spise

Hvor mange ku du så spise? Vh Stine 

Anmeld Citér

14. maj 2017

2babygirls

Ingenting!

Vi fejrer det ikke rigtig herhjemme, da jeg ikke vil pådutte mine børn konceptet før de selv er store nok til at have lyst til at fejre deres mor. Fik blomster og en flot tegning i tirsdags 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Aristocats

Jeg har fået et helt fantastisk akvarelmaleri med vores 2 unger, malet af min mand og så har børnene malet nogle små detaljer   Og så har jeg fået en flaske elsket Sweet Tea Bourbon og en kæmpe flot buket blomster og et fint kort fra min mands søde familie ovre i South Carolina

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.